کوشش کادر پزشکی پرسپولیس برای رسیدن مغانلو، آقایی و شجاعی به ملاقات سوپرجام

به گزارش دَبی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- حضور شهریار مغانلو در بازی با تراکتور در هاله ای از ابهام واقع شده است.

کوشش کادر پزشکی پرسپولیس برای رسیدن مغانلو، آقایی و شجاعی به ملاقات سوپرجام

به گزارش خبرنگاران، کادر پزشکی پرسپولیس امیدوار است مغانلو برای بازی سوپر جام شرایط بازی را پیدا کند. شهریار مغانلو که به علت مصدومیت و تصمیم یحیی گل محمدی در بازی محبت آمیز روز چهارشنبه مقابل صنعت نفت آبادان بازی نکرد، با کوشش کادر پزشکی پرسپولیس امیدوار است تا مقابل تراکتور به زمین برود.

مغانلو که همچنان با ضربه شدید سیاوش یزدانی در دربی دست و پنجه نرم می نماید، به رغم درد شدیدی که دارد آمادگی خود را به یحیی گل محمدی اعلام نموده و مدعی شده که تحت هر شرایطی خودش را به بازی با تراکتور خواهد رساند.بر همین اساس هم گل محمدی در بازی با صنعت نفت به او بازی نداد تا به نوعی با مصدومیت شهریار مدارا نموده باشد. هر چند مهدی عبدی در بازی محبت آمیز روز چهارشنبه خوش درخشید و نشان داد به روزهای اوج بازگشته اما کادر پزشکی پرسپولیس در پی برطرف مصدومیت مغانلو تا بازی با تراکتور است.

علی شجاعی مسئله ای برای همراهی پرسپولیس در بازی با تراکتور ندارد. علی شجاعی در بازی سوپر جام حاضر خواهد بود. علی شجاعی چند روزی است زیر نظر کادرپزشکی تمرین می نماید و به علت مصدومیت تمرینات سبکی انجام می دهد. علی شجاعی که چند روز قبل به هنگام تمرین ران پایش با یکی از بازیکنان در تمرین برخورد کرد، از همین ناحیه احساس درد داشت اما مصدومیت او چندان جدی نیست و می تواند مقابل تراکتور در بازی سوپر جام به میدان برود.

با توجه به غیبت وحید امیری که در بازی ایران و بحرین آسیب دید، علی شجاعی این شانس را دارد در ملاقات سوپر جام مقابل تراکتور به اسم وینگر راهی میدان گردد. پرسپولیس بعد از بازگشت تیم ملی از منامه، ابتدا در سوپرجام میزبان تراکتور است و پس از آن وارد بازی های به جای مانده لیگ برتر می گردد. علی شجاعی که در این فصل به علت حضور وحید امیری و ترافیک جناح چپ پرسپولیس کمتر به بازی گرفته شد، حالا این شانس را دارد که به اسم جانشین وحید امیری توانایی های خود را به نمایش بگذارد.

به نظر می رسد شرایط سعید آقایی در تمرینات باعث رضایت یحیی گل محمدی شده است. سعید آقایی در دور تازه تمرینات پرسپولیس عملکرد خوبی داشته است. سعید آقایی که به علت ابتلا به بیماری کرونا بازی های حساسی را از دست داد، در دور تازه تمرینات این تیم تمام کوشش خود را به کار گرفته تا صندلی از دست رفته اش را پیدا کند. از سوی دیگر مصدومیت وحید امیری که جای آقایی را در دفاع چپ گرفته بود باعث شده تا این بازیکن کوشش مضاعفی برای حضور در ترکیب اصلی داشته باشد. به تمام این ها انگیزه های آقایی را برای رویارویی با تراکتور را باید اضافه نمود. همه این مسائل دست به دست هم داده تا سعید آقایی عملکرد خوبی را در تمرینات از خود به نمایش گذاشته و اسباب رضایت کادرفنی پرسپولیس را فراهم کند.

باشگاه پرسپولیس تصمیم دارد در صورت مصاحبه فرهاد مجیدی به او واکنش نشان دهد. مدیران پرسپولیس از این به بعد در مقابل صحبت های فرهاد مجیدی سکوت اختیار نخواهند کرد. فرهاد مجیدی طی روزهای اخیر لابه لای بیانیه ها و پیغام های اینستاگرامی اش علیه بعضی مدیران باشگاه استقلال، خواسته یا ناخواسته پای پرسپولیس را وسط کشیده و اظهاراتی را علیه باشگاه پرسپولیس بر زبان آورده و پرسپولیسی ها معتقدند این کار هدفمند بوده و سرمربی استقلال به نوعی سعی نموده در مقابل شرایط این روزهای استقلال، با به میان کشیدن شرایط پرسپولیس اوضاع را به شکلی ناعادلانه قلمداد کند.

در این میان باشگاه پرسپولیس تا به امروز کوچکترین واکنشی به ادعاهای فرهاد مجیدی نشان نداده و سکوت اختیار نموده است. مدیران پرسپولیس معتقدند سرمربی استقلال سعی دارد بازی را به نفع خود به راه بیاندازد و به همین علت پای پرسپولیس را وسط می کشد تا در موقعیتی که ایجاد می گردد حواس ها را از سوی خود به سمت های دیگر پرت کند. این نگاه مدیران پرسپولیس است و به همین علت تا امروز سکوت نموده اند.

اما خبرهای موثق حکایت از آن دارد که اگر فرهاد مجیدی یک بار دیگر علیه پرسپولیس اظهار نظر نموده و در روبرو با رسانه ها برای پاسخگویی در خصوص شرایط استقلال، در خصوص پرسپولیس صحبت کند، حرف های تازه ای زده و برای تکذیب ادعاهای مجیدی مدارکی را رو خواهند کرد که چندان با حرف های سرمربی استقلال همخوانی ندارد.

تازه ترین ادعای فرهاد مجیدی یاری 30 میلیاردی وزارت ارتباطات به پرسپولیس است که باشگاه پرسپولیس قرار است در صورت ادامه دادن این ادعاها مدارکی را منتشر کند که باشگاه استقلال مبلغی دو برابر مبلغ مورد ادعای مجیدی از این وزارت البته به شکل های مختلف دریافتی داشته است. یکی از مدیران باشگاه پرسپولیس گفت:

سیاست ما پرهیز از روبرو شدن طرفداران دو تیم است و به این سیاست پایبندیم اما اگر قرار باشد جناب مجیدی هر بار پای پرسپولیس را به دعوای استقلال بکشد ما هم ناچاریم اطلاعاتی که درباره تامین منابع اقتصادی استقلال داریم منتشر کنیم تا اهالی فوتبال بدانند اصل ماجرا چیست.

باید دید در نهایت کشمکش مجیدی و پرسپولیسی ها به کجا خواهد رسید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18724

به "کوشش کادر پزشکی پرسپولیس برای رسیدن مغانلو، آقایی و شجاعی به ملاقات سوپرجام" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوشش کادر پزشکی پرسپولیس برای رسیدن مغانلو، آقایی و شجاعی به ملاقات سوپرجام"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید