تکلیف استقلال، پرسپولیس و تراکتور در آسیا اواخر تیر معین می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، با وجود معین چهره هشت تیم غرب آسیا برای حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان قاره اما هنوز نحوه و محل برگزاری مسابقات این مرحله معین نشده است.

تکلیف استقلال، پرسپولیس و تراکتور در آسیا اواخر تیر معین می گردد

جهت دریافت مشاوره خدمات چاپ فوری تراکت از بهترین و باتجربه ترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ تراکت های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از نماشو بخواهید.

پرسپولیس، استقلال و تراکتور سه نماینده ایران هستند که بعد از موفقیت در مرحله گروهی، جواز حضور در مرحله یک هشتم را به دست آورده اند و به ترتیب باید به مصاف استقلال تاجیکستان، الهلال و النصر عربستان بروند.

این بلاتکلیفی برای محل و نحوه برگزاری مرحله یک هشتم شامل باشگاه های دیگر کشورها هم می گردد.

روزنامه الریاضیه عربستان به نقل از منابع مطلع اطلاع داد که تصمیم گیری در مورد مکان برگزاری مرحله یک هشتم در ماه جولای و در جریان جلسه ای در AFC مشخص خواهد شد.

این روزنامه تاکید نمود فدراسیون فوتبال عربستان هم در انتظار تصمیم گیری کنفدراسیون آسیا است چرا که میخواهد میزبانی این مرحله از مسابقات را در شهر ریاض بر عهده بگیرد.

AFC بعد از برگزاری مسابقات مرحله گروهی شرق از 25 ژوئن تا 11 جولای (4 تیر تا 20 تیر) سیستم برگزاری مرحله یک هشتم را مشخص خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، به این ترتیب می توان انتظار داشت تصمیم درباره مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا در اواخر تیر یا اوایل مرداد گرفته گردد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 31 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17408

به "تکلیف استقلال، پرسپولیس و تراکتور در آسیا اواخر تیر معین می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تکلیف استقلال، پرسپولیس و تراکتور در آسیا اواخر تیر معین می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید