استیلی: پرسپولیس بازی کردن برابر تیم های قدرتمند را بلد است

به گزارش دَبی بلاگ، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس می گوید: این تیم بازی کردن در برابر تیم های قدرتمند را بلد است.

استیلی: پرسپولیس بازی کردن برابر تیم های قدرتمند را بلد است

حمید استیلی در گفت وگو با خبرنگاران، درباره شرایط پرسپولیس پیش از ملاقات برابر الهلال عربستان اظهار کرد: پرسپولیس الان نماینده ایران در لیگ قهرمانان آسیاست اما متاسفانه ارزش و حمایتی که باید نسبت به این تیم قائل باشند کم است. لیگ ما دیر آغاز می گردد و همین امر باعث شده پرسپولیس بدون اینکه بازی رسمی انجام دهد خودش را برای مصاف برابر الهلال آماده کند. این موضوع به پرسپولیس لطمه می زند.

وی اضافه کرد: دومین موضوعی که کار پرسپولیس را سخت نموده حضور بازیکنانش در اردوی تیم ملی است، سرلک، ترابی، وحید امیری سه بازیکن فیکس تیم هستند که این روزها در اردوی تیم حضور دارند. نکته بعدی که در خصوص پرسپولیس می توان به آن اشاره نمود مسائل اقتصادی است. همانطور که می دانیم طی ماه های اخیر این باشگاه درگیر مسائل اقتصادی شده که این مساله کار را برای اعضای تیم سخت نموده است. امیدوارم در زمان کوتاه به جای مانده منابع اقتصادی لازم تامین گردد تا مسائل اقتصادی اعضای تیم حل شده و بازیکنان با روحیه مضاعف به مصاف الهلال بروند. در این شرایط هم وزارت ورزش و هم مسئولان باشگاه پرسپولیس یاری نمایند تا تیم در برترین شرایط ممکن به مصاف نماینده عربستان برود.

استیلی در ادامه گفت: پرسپولیس در آسیا تجارب بسیار خوبی دارد. همین تیم سال گذشته به فینال رسید و بازیکنان به خوبی بازی برابر تیم های بزرگ را بلد هستند. الهلال یک تیم ریشه دار و قدرتمند در آسیا محسوب می گردد اما پرسپولیس هم توان این را دارد که این تیم را شکست دهد و به نیمه نهایی صعود کند. همانطور که گفتم پرسپولیس الان در شرایط مسابقه قرار ندارد. آن هم به این علت است که بازی های لیگ داخلی ما آغاز نشده است اما امیدواریم بازی های تدارکاتی که پرسپولیس انجام داد کمی شرایط این تیم را بهتر نموده باشد.

سرمربی سابق پرسپولیس در ادامه صحبت های خود درباره تیم فوتبال الهلال عربستان هم گفت: این تیم ستاره های خوبی دارد و بازی های خوبی هم به نمایش گذاشته است. نباید صرفا به بازی این تیم برابر استقلال نگاه کنیم. آنها بازی های متفاوتی از خود به نمایش گذاشته اند. الهلال در خط حمله بازیکنان قدرتمندی دارد که به خوبی دفاع حریف را بر هم می زنند. آنها از تیم های قدرتمند آسیا محسوب می شوند و الان هم می خواهند برترین نتیجه را بگیرند. الهلال هر سال سرمایه گذاری زیادی برای حضور قدرتمند در آسیا انجام می دهد اما پرسپولیس هم شرایط بسیار خوبی دارد و پارسال به فینال رسیده است. همانطور که گفتم بازیکنان تجربه حضور در فینال را دارند و به خوبی می دانند با تیم های قدرتمند چطور باید بازی نمایند. شاید نکته سخت ماجرا میزبانی الهلال باشد که بخواهند نهایت استفاده را از شرایط میزبانی خود ببرند. البته پرسپولیس هم در سال های اخیر بیشتر خارج از خانه بازی نموده و آشنایی کامل به این مساله دارد.

استیلی در انتها گفت: تیم های عربی بخاطر شرایط اقتصادی که دارد هر سال بازیکنان بسیار خوبی جذب می نماید. آنها ستاره جذب می نمایند تا در آسیا نتیجه بگیرند. در مقابل اما پایه کار پرسپولیس مسائل تیمی است. پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی در اختیار دارد اما مثل یک تیم کار می نماید و روی کارهای گروهی برنامه ریزی می نماید. همه تیم پرسپولیس یک ستاره است و مطمئنا می تواند مقابل الهلال نتیجه خوبی کسب کند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21002

به "استیلی: پرسپولیس بازی کردن برابر تیم های قدرتمند را بلد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استیلی: پرسپولیس بازی کردن برابر تیم های قدرتمند را بلد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید