ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/خوزستان رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز گفت: 761 داوطلب برای انتخابات عضویت در شوراهای اسلامی کلانشهر اهواز و شهر الهایی ثبت نام خود را نهایی کردند.

ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی

جمال عالمی نیسی چهارشنبه شب با اشاره به ثبت نام داوطلبان شوراهای اسلامی شهر در فرمانداری اهواز و ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی اظهار کرد: از این تعداد، 739 داوطلب برای شورای شهر اهواز و 22 داوطلب برای شهر الهایی ثبت نام نهایی شدند.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه کرد: 86 درصد این داوطلبان مرد و 14 درصد زن هستند.

رئیس حوزه انتخابیه شهرستان اهواز با بیان اینکه از این تعداد، 96 درصد بدون سابقه نمایندگی و 4 درصد با سابقه نمایندگی هستند، گفت: 398 داوطلب با مدرک لیسانس، 287 داوطلب فوق لیسانس، 33 داوطلب با مدرک دکتری، 20 داوطلب با تحصیلات حوزوی، 16 داوطلب فوق دیپلم و هفت داوطلب با مدرک دیپلم شرکت نموده اند.

عالمی نیسی با اشاره به اینکه ثبت نام داوطلبان به صورت حضوری با انجام تست کرونا و رعایت پروتکل های بهداشتی در فرمانداری اهواز انجام شد، اضافه کرد: ثبت نام داوطلبان بدون احتیاج به مراجعه حضوری نیز به وسیله دفاتر پیشخوان دولت، اپلیکیشن اندرویدی و یا به وسیله نسخه ویندوزی دانلود برنامه ثبت نام به وسیله پورتال وزارت کشور به نشانی entekhabat.moi.ir امکان پذیر بود.

انتخابات ششمین دوره شوراهای اسلامی همزمان با سیزدهمین دوره ریاست جمهوری در روز آدینه 28 خرداد 1400 برگزار می گردد.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16179

به "ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام نهایی 761 نفر در انتخابات شوراهای شهر اهواز و الهایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید