ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از 15 آبان آغاز می شود

به گزارش دَبی بلاگ، فرصت ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی (ورودی های نیمسال اول 1400-1399) از روز پنجشنبه 15 آبان ماه به صورت اینترنتی آغاز می شود.

ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از 15 آبان آغاز می شود

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، تمامی پذیرفته شدگان کنکور 99 در دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی اعم از ورودی نیمسال اول و دوم لازم است مراحل ثبت نامی خود را به صورت اینترنتی مطابق تاریخ های اعلامی از سوی این دانشگاه تکمیل کنند.

براین اساس پذیرفته شدگان نیمسال اول 1400- 1399 از 15 تا 19 آبان 99 و پذیرفته شدگان نیمسال دوم 1400- 1399 نیز از 24 تا 26 آبان 99 باید با مراجعه به آدرس http://medical.sbmu.ac.ir، بخش دانشجویان جدیدالورود نسبت به تکمیل اطلاعات و اسکن دقیق و خوانا و بارگذاری کلیه مدارک درخواستی ثبت نام خود را انجام دهند.

با توجه به اینکه پذیرفته شده در صورت کامل بودن مدارک، مجاز به انتخاب واحد است جهت اسکن کلیه مدارک دقت لازم صورت پذیرد و بعد از اطلاع از نقص مدارک، نسبت به رفع نواقص اقدام شود.

پذیرفته شدگان بعد از تکمیل ثبت نام اینترنتی و تائید توسط دانشکده مربوطه و انجام مراحل انتخاب واحد، باید نسبت به ارسال اصل کلیه مدارک درخواستی به آدرس دانشکده و از طریق پست سفارشی با دریافت کد رهگیری اقدام کنند. تاکید می شود ثبت نام به صورت مشروط است و پس از ارسال اصل مدارک و تائید دانشکده ثبت نام قطعی می شود.

گفتنی است؛ مدارک مورد نیاز در سایت معاونت آموزشی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی اعلام شده است و پذیرفته شدگان باید با دقت مدارک لازم را تهیه و بارگذاری کنند.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12970

به "ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از 15 آبان آغاز می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت نام پذیرفته شدگان کنکور 99 دانشگاه علوم پزشکی شهیدبهشتی از 15 آبان آغاز می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید