خبرنگاران جشن امضا برای کتاب افتاده بودیم در گردنه حیران برگزار گشت

به گزارش دَبی بلاگ، کرمانشاه- خبرنگاران- جشن امضا برای مجموعه داستان افتاده بودیم در گردنه حیران نوشته حسین لعل بذری به همت انجمن داستان نویسی سار در شهر کتاب کرمانشاه برگزار شد.

خبرنگاران جشن امضا برای کتاب افتاده بودیم در گردنه حیران برگزار گشت

داستان های این مجموعه داستان جهانی ملموس و آدم هایی زنده را با خوانندگانش به اشتراک می گذارد.

نویسنده با زبانی تراش خورده و نثری پخته و منسجم،به خلق فضاهایی دست می زند که میان وهم و واقعیت در نوسان است و آدم هایی را به نمایش می گذارد که با ویژگی ها و واکنش های زنده و قدرتمندشان به خوبی قابلیت ماندگار شدن در ذهن خواننده را دارا می باشند.

لعل بذری در این مجموعه با بهره دریافت از فرهنگ ها و گویش های مختلف، فضایی متنوع ایجاد می کند و از یکنواختی و سکونی که گریبانگیر بخش عمده ای از فضاهای داستانی اخیر است، دور می شود.

حس های متنوع انسانی از مرگ و رنج گرفته تا عشق و امید، در این مجموعه هر یک سهم خود را دارند و هیچ کدام جا را بر دیگری تنگ نمی کنند.

هرچند درد و مرگ عناصر پررنگی در داستان های لعل بذری هستند اما این مجموعه داستان کتابی است که با وجود تمام ناکامی ها، رنج ها و مرگ هایی که روایت می کند، در نهایت خالصانه در ستایش عشق و زندگی تصنیف شده است.

این نویسنده مشهدی در مراسم جشن امضا گفت: در روستایی که هیچ امکاناتی نداشت رشد کردم و نویسندگی را از صفر شروع کردم و هرگز به فکر چاپ کتاب هم نبودم و شاید به همین دلیل بود که چاپ این کتاب طول کشید و بعد از چاپ استقبال خوبی از سمت خوانندگان و منتقدان شد.

لعل بذری گفت: از ادبیات داستانی سپاسگزارم که ما را به سفر می برد و با دوستان و هم وطنان در سراسر ایران آشنا می کند و از شما هم که در این جلسه حضور یافتید سپاسگزارم.

وی گفت: اطلاع دارم که برگزاری چنین جلساتی چقدر سخت است و چه درگیری هایی را می طلبد اما ما برای انجام رسالت خود و داستان، نباید از کسی انتظار کمک داشته باشیم و امیدوار باشیم که داستان ما به خوبی پیش برود و اتفاقات روشنی را با دنیایی پر از آرامش را به ما هدیه دهد.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایرنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5685

به "خبرنگاران جشن امضا برای کتاب افتاده بودیم در گردنه حیران برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران جشن امضا برای کتاب افتاده بودیم در گردنه حیران برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید