خبرنگاران نعمتی: حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا غیرمنصفانه بود

به گزارش دَبی بلاگ، تهران- خبرنگاران- بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس گفت: هر چند حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا پیش از بازی برابر النصر عربستان غیرمنصفانه بود اما محرومیت آل کثیر انگیزه بازیکنان را دوچندان کرد.

خبرنگاران نعمتی: حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا غیرمنصفانه بود

به گزارش خبرنگاران، سیامک نعمتی یکشنبه شب و پس از بازگشت کاروان تیم فوتبال پرسپولیس از دوحه، گفت: امیدوارم در فینال یگ قهرمانان آسیا هم پیروز شویم و به قهرمانی برسیم. در دیدار با النصر محرومیت آل کثیر انگیزه بازیکنان پرسپولیس را زیاد کرد. این حکم غیرمنصفانه بود. ان شاءالله در این چند روز محرومیتش بخشیده شود. آل کثیر در بازی ها خیلی تأثیرگذار بود و ما برد مقابل النصر را هم به او تقدیم کردیم.

وی ادامه داد: قبل از آنکه به قطر برویم مسائل زیادی داشتیم اما با بازیکنان صحبت کردیم تا بدون هیچ مصاحبه و برهم زدن آرامش مردم در مسابقات شرکت کنیم و بهترین نتیجه را بدست بیاوریم. شرایط مالی باید به گونه ای باشد که انگیزه بازیکنان بیشتر شود.

مدافع پرسپولیس دعوت خود به به تیم ملی فوتبال را خیلی خبر خوبی دانست و گفت: امیدوارم همین فرایند را در تیم ملی داشته باشم. از کادر فنی تیم ملی که به من اعتماد کردند، تشکر می کنم و امیدوارم در داخل زمین بتوانم پاسخ آنها را به خوبی بدهم. کاد فنی تیم ملی هر جایی که صلاح بداند بازی می کنم.

وی عنوان نمود: برای من خیلی سخت بود که در بازی برگشت فینال 2018 حضور نداشتم اما امیدوارم در سال 2020 آن فینال قبل را جبران کنم.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: ایرنا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12202

به "خبرنگاران نعمتی: حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا غیرمنصفانه بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران نعمتی: حکم کنفدراسیون فوتبال آسیا غیرمنصفانه بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید