خراسان جنوبی با شعار شرق باشکوه در نمایشگاه تهران

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از حضور پرشور و مشارکت تمام قد استان خراسان جنوبی با شعار شرق باشکوه در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران اطلاع داد.

خراسان جنوبی با شعار شرق باشکوه در نمایشگاه تهران

به گزارش میراث آرای و به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی، حسن رمضانی گفت: با توجه به در پیش رو بودن عید نوروز و ایام سفر، سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع دستی تهران فرصتی مناسب برای معرفی جاذبه های تاریخی، گردشگری و صنایع دستی استان است.

رمضانی اضافه نمود: نمایندگان استان در بخش های مختلف اعم از اقامتگاه های بوم گردی، هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری، صنعتگران صنایع دستی، مجتمع خدمات آب درمانی هلال فردوس و شهرداری فردوس در قالب 13 غرفه به معرفی جاذبه های طبیعی، فرهنگی و تاریخی غنی خراسان جنوبی خواهند پرداخت.

او ادامه داد: رشته های صنایع دستی استان از جمله حوله بافی سنتی روستای جهانی خراشاد، تراش سنگ های قیمتی، معرق و... نیز در نمایشگاه به نمایش گذاشته می شوند و اجرای زنده خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی اذعان داشت: سوغات خراسان جنوبی و محصولات کشاورزی راهبردی استان نیز در نمایشگاه عرضه و معرفی خواهد شد.

رمضانی همچنین به حضور نمایندگان اقامتگاه های بوم گردی از شهرستان های سربیشه، خوسف، بیرجند، بشرویه، قاین، سرایان، فردوس و نهبندان و نمایندگان جامعه هتلداران (هتل سپهر بیرجند و هتل کوهستان بیرجند) و آژانس مسافرتی و گردشگری آسیا پرواز بیرجند اشاره نمود و اظهار امیدواری کرد: با همکاری و همدلی بخش خصوصی و معرفی جاذبه های بی نظیر استان در قالب بسته های تبلیغی، ترغیبی و ترویجی، استان خراسان جنوبی جز مقاصد اول سفر گردشگران داخلی و خارجی قرار گیرد.

او ضمن دعوت از هم استانی ها و مردم کشور به دیدن سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و سی و سومین نمایشگاه ملی صنایع دستی تهران، گفت: این نمایشگاه از تاریخ 23 تا 26 بهمن ماه امسال در محل نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد و ساعات بازدید از نمایشگاه از 9 تا 17 خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 فروردین 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5406

به "خراسان جنوبی با شعار شرق باشکوه در نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خراسان جنوبی با شعار شرق باشکوه در نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید