طراحی شاه نشین ویلا: خرید ویلا شمال؛ انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه املاک

به گزارش دَبی بلاگ، خرید ویلا شمال یکی از برترین روش های سرمایه گذاری در زمینه املاک بوده که به یاری آن می توان ارزش سرمایه خود را با افزایش چشمگیری روبرو ساخت. زیرا با خرید یک ویلای مناسب و نگهداری آن می توان پس از گذشت چند ماه ویلای مورد نظر را با قیمت بیشتری به فروش رساند. در سال های اخیر بازار خرید و فروش ویلا شمال با استقبال خوبی روبرو شده است. زیرا حوزه ملک جزو امن ترین محل های موجود جهت سرمایه گذاری های بلند مدت است و پر سود است. به همین منظور شما هم می توانید با خرید ویلا، سرمایه خود را پس از گذشت مدت زمان کوتاهی افزایش دهید. با این اوصاف ممکن است برای شما هم این سوال ایجاد گردد که کدام شهرهای شمال برای خرید ویلا شمال مناسب تر هستند؟ در پاسخ به این سوال می توان شهرهایی مانند چمستان، نور و… را اسم نمود که هر یک از ویژگی های آب و هوایی و گردشگری خاصی برخوردار می باشند. بهتر است بدانید شهر نور یکی از پر رفت و آمد ترین شهرهای واقع در شمال کشور بوده که همه ساله میزبان مسافران زیادی از نقاط مختلف کشور است. این شهر توریستی به دلیل قرار گرفتن در میان دریا و جنگل یکی از برترین گزینه های موجود جهت خرید ویلا شمال است. البته برای خرید ویلا نور باید موارد و نکات گوناگونی را مورد آنالیز و ارزیابی قرار داد. به اسم مثال موقعیت مکانی ویلا و زمین های اطراف آن، یکی از مهم ترین نکاتی هستند که در هنگام خرید ویلا باید به آنها توجه گردد.

طراحی شاه نشین ویلا: خرید ویلا شمال؛ انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه املاک

جهت دریافت خدمات طراحی شاه نشین ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

آیا خرید ویلا شمال انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری است؟

به طور معمول در هنگام سرمایه گذاری در حوزه املاک سوالات زیادی برای افراد مطرح می گردد که می توان برای هر یک از آنها پاسخ های زیادی را اسم نمود. اما یکی از متداول ترین سوالات موجود در زمینه خرید ویلا، این است که آیا خرید ویلا شمال انتخاب مناسبی برای سرمایه گذاری است یا خیر؟ در پاسخ به این سوال می توان موارد گوناگونی را اسم نمود که یکی از برترین آنها تورم مالی سال های اخیر می باشد. همانطور که می دانید در سال های اخیر قیمت اجناس و کالاهای موجود در بازار به دلیل تورم ناشی از تحریم های خارجی با افزایش چشمگیری روبرو بوده است. در این میان، حوزه املاک هم از این قاعده مستثنی نبوده و قیمت ملک هم فرایندی صعودی داشته است. این امر سبب شده تا بسیاری از فعالان حوزه سرمایه گذاری، خرید ویلا شمال را برای سرمایه گذاری بلندمدت انتخاب کنند. علاوه بر آن، خرید ویلا در شمال کشور این امکان را فراهم می نماید تا بتوان در هر موقع از سال از طبیعت فوق العاده شمال استفاده نمود.

مزایای خرید ویلا شمال

خرید ویلا شمال مزایای زیادی را در اختیار شما قرار خواهد داد که بعضی از آنها شامل موارد زیر می باشند.

  • سرمایه گذاری مطمئن و کم ریسک
  • حفظ ارزش سرمایه خانواده
  • امکان استفاده از ویلا در ایام مختلف سال
  • و…

کدام ویلاها برای خرید مناسب تر هستند؟

در حال حاضر ویلاهای موجود در شمال کشور با توجه به موقعیت مکانی که دارند، به دو دسته متداول تقسیم بندی می شوند که این دو عبارتند از:

  • ویلای جنگلی

ویلای جنگلی یکی از ایده آل ترین گزینه های پیش رو برای خرید ویلا شمال است. ویلای جنگلی معمولا به ویلایی گفته می گردد که محل احداث آنها در نزدیکی جنگل واقع شده باشد. این نوع ویلاها به دلیل موقعیت مکانی بسیار خوبی که دارند، فضایی کاملا آرام و طبیعتی زیبا را در اختیار ساکنین خود قرار می دهند. البته ویلاهای جنگلی با توجه به موقعیت مکانی که دارند، معمولا در فاصله دورتر از فضای شهر احداث می شوند.

این موضوع شاید برای بعضی افراد به اسم یک نقطه ضعف به تعداد رود. زیرا برای رفت و آمد به ویلا حتما باید از وسیله نقلیه شخصی استفاده گردد. بعلاوه در فصل های سرد سال به دلیل بارش برف ممکن است دسترسی به ویلا با محدودیت های گوناگونی روبرو گردد. به طور کلی با صرف نظر از محدودیت های ویلاهای جنگلی، این ویلاها می توانند انتخاب خوبی برای خرید ویلا شمال باشند.

  • ویلای ساحلی

ویلای ساحلی یکی دیگر از گزینه های موجود برای خرید ویلا شمال است. این نوع ویلا ها معمولا در کنار خط ساحلی یا در نزدیکی دریا ساخته می شوند. بعلاوه ویلاهای ساحلی به دلیل قرارگیری در نزدیکی دریا، از هواداران زیادی برخوردار می باشند. علاوه بر آن، ویلاهای ساحلی معمولا در داخل یا حاشیه شهرها احداث می گردند که این موضوع خود به محبوبیت ویلا های ساحلی افزوده است. البته ویلاهای ساحلی در هنگام فصل تابستان هوایی به شدت شرجی را در اختیار ساکنین خود قرار می دهند که این موضوع شاید برای بعضی افراد آنچنان خوشایند نباشد. به همین منظور اگر برای خرید ویلا شمال، در پی یک ویلای ساحلی هستید، باید حتما به این موضوع توجه ویژه ای داشته باشید.

آیا خرید ویلای مستقل بهتر است یا ویلای شهرکی؟

امروزه به دلیل افزایش ساخت وسازها، ویلاهای موجود در شمال کشور به دو صورت مستقل و شهرکی طراحی می شوند. ویلای شهرکی به ویلایی گفته می گردد که در هنگام طراحی آن، چندین ویلا در کنار یکدیگر بر روی یک زمین احداث می گردند. اما ویلای مستقل به ویلایی گفته شده که طراحی آن بر روی زمین به صورت کاملا مستقل صورت می گیرد. ویلاهای شهرکی از آنجا که طراحی آن ها از طریق یک شرکت پیمان کاری انجام می گردد از قیمت خرید کمتری برخوردار هستند. بنابراین می توان ویلای شهرکی را برای خرید ویلا شمال انتخاب نمود. در مقابل ویلاهای مستقل به دلیل مجزا بودن، با قیمت بیشتری به فروش می رسند. بنابراین برای خرید ویلا استخردار می توان از ویلاهای مستقل برای این منظور بهره گیری نمود. بهتر است بدانید ویلاهای شهرکی دارای نگهبان 24 هستند که این موضوع امنیت ویلاهای شهرکی تا حد زیادی افزایش داده است. اما ویلاهای مستقل فاقد نگهبان می باشند. ویلاهای شهرکی به دلیل احتیاج به استفاده از یک زمین وسیع، معمولا در فاصله دورتر از فضای شهر احداث می شوند. اما ویلاهای مستقل معمولا در نزدیکی یا حتی داخل شهر احداث می گردند که این موضوع به نحوی در فرایند قیمت گذاری این ویلاها تاثیر گذاشته است. در کل اگر در پی خرید یک ویلای مناسب در شمال کشور هستید باید این موضوع را مد نظر قرار دهید؛ تا به این طریق برترین گزینه ممکن را برای خرید انتخاب نمایید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 5 آبان 1400 بروزرسانی: 5 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20966

به "طراحی شاه نشین ویلا: خرید ویلا شمال؛ انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه املاک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی شاه نشین ویلا: خرید ویلا شمال؛ انتخابی مناسب برای سرمایه گذاری در حوزه املاک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید