خلاقیت جدید مک دونالدز برای علاقه مندان به همبرگر
به گزارش دَبی بلاگ، حتما تا کنون حس خوب روشن کردن شمع های معطر را تجربه نموده اید. وقتی عطر خوش گل یا سندل فضا را پر می نماید تاثیر روانی خوشایندی بر ما می گذارد. اما مدتی است شمع هایی با رایحه مواد خوراکی مورد توجه بخش مارکتینگ شرکت های مطرح جهان قرار گرفته اند.

خبرنگاران - فاطمه عباسی: محققان آروماکولوژی که به آنالیز اثر رایحه های گوناگون بر احساسات انسان می پردازند، به استفاده از شمع های معطر در فضاهای داخلی توصیه نموده اند. اما این اتفاق با خلاقیت های مختلفی همراه شده تا آنجا که مدت هاست به شمع های شکلاتی انس گرفته ایم ولی شمع های فست فودی چه طور؟
سال 2016 بود که به گزارش ایتر، رستوران زنجیره ای کی اف سی (KFC)، نسخه محدودی از شمع های معطر با رایحه مرغ سوخاری را برای سفارش آنلاین مشتریان نیوزلندی خود تدارک دید تا آن ها را به ارائه ایده های جدید برای تولیدات این شرکت تشویق کند.
اما خبری که این روزها مورد توجه رسانه ها قرار گرفته است، یک اتفاق بین المللی است که این بار توسط رستوران زنجیره ای مک دونالدز (McDonalds) رقم خورده است.
به گزارش بیزینس اینسایدر بخش مارکتینگ این شرکت بر اساس همبرگرهای پرطرفدار کوارتر پوندر (Quarter Pounder) یک مجموعه شش تایی شمع معطر معرفی نموده است که هرکدام را به تنهایی می توان روشن کرد ولی ایده اصلی این است که با روشن کردن همزمان این 6 شمع، عطر یک ساندویچ همربرگر کوارتر پوندر در فضا پخش گردد.
این شمع ها با رایحه سس گوجه فرنگی، ترشی، پنیر، پیاز، نان و گوشت گاو تازه درست شده اند.
گاردین این خلاقیت مک دونالدز را اقدامی جهت جلب توجه مشتریان و رقابت بهتر با سایر فست فودهای زنجیره ای مطرح ارزیابی نموده است.
منبع: همشهری آنلاینpariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری