دختر بچه 6 ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری

به گزارش دَبی بلاگ، مجتبی خالدی سخنگوی سازمان اورژانس کشور با اشاره به آخرین آمار حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری در کشور، اظهار کرد: از ابتدای اسفند تا به امروز (یک شنبه 24 اسفند) 227 نفر بر اثر حوادث ناشی از چهارشنبه سوری مصدوم شده اند.

دختر بچه 6 ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری

به گزارش خبرنگاران، او ادامه داد: تعداد 60 نفر از مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری در بیمارستان بستری هستند و متاسفانه دو مرد و یک دختر بچه 6 ساله بر اثر این حوادث فوت کرده اند.

خالدی اضافه کرد: از ابتدای اسفند تا به امروز 30مورد قطع عضو، 62 آسیب چشمی و 77 مورد سوختگی بر اثر حوادث مرتبط با چهارشنبه سوری گزارش شده است.

سازمان اورژانس کشور گفت: 92 درصد از مصدومان چهارشنبه سوری سال جاری مرد و 8 درصد خانم هستند. همچنین تا به این لحظه 158 مصدوم این حوادث از بیمارستان ترخیص شده و شش نفر در محل درمان شده اند.

او گفت: استان های تهران، آذربایجان شرقی و مرکزی بیشترین و استان هرمزگان کمترین حوادث و مصدومان مرتبط با حوادث چهارشنبه سوری را داشته اند.

خالدی یادآوری کرد: توصیه می شود کارمندان در روز چهارشنبه سوری زودتر به خانه های خود بازگردند و برای تردد معابر اصلی را انتخاب کنند.

منبع: فرارو
انتشار: 13 فروردین 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16110

به "دختر بچه 6 ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دختر بچه 6 ساله قربانی زودهنگام چهارشنبه سوری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید