دنیایی که وراج ها و فک زنی را دوست دارد! این مرد برنامه ریزی کرده که سال ها تک و تنها لایواستریم کند و میلیون ها دلار به جیب بزند

به گزارش دَبی بلاگ، در دنیای عجیبی زندگی می کنیم که متن و مفهوم در حال از دست معنی خود است و در عوض جنجال و ساعت های حرف زدن و دریافت وقت مخاطب، ارزش پیدا می کند.

دنیایی که وراج ها و فک زنی را دوست دارد! این مرد برنامه ریزی کرده که سال ها تک و تنها لایواستریم کند و میلیون ها دلار به جیب بزند

برخی ها هنوز نمی خواهند این واقعیت را قبول کنند، برخی هم به سرعت از تغییر سلیقه و گرایش های عجیب مردم، در حال استفاده هستند.

نمونه عجیب اخیرش، مورد مردی است که 100 روز اول 2021 خود را در اتاقش قرنطینه کرده و 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته، در حال پخش زنده یا لایواستریمینگ خودش است.

این مرد تیم سی انزانا نام دارد و 34 سالش است. مخاطبان او می توانند حتی ساعات خواب او را هم زنده تماشا کنند.

او در نظر دارد باقی سال هم منزوی به پخش زنده اشتغال داشته باشد و این کارش را نوعی هنر می داند.

او در حال حاضر در سایت توییچ Twitch به رایگان مشغول پخش اجرای برنامه است. او قول داده اگر کسی 5 میلیون دلار به او بدهد، پنج سال تمام بی وقفه به پخش زنده و انزوای خود ادامه دهند و به صورت مشابه با 10 میلیون حاضر 10 سال منزوی بماند!

باید دید که عملا این کار مرد لس آنجلسی چه دردی از ما دوا می کند و واقعا پرسش و پاسخ ها او یک اجراهای حرکات موزون با موسیقی های یک دی جی، خوردن، مدیتیشن و خواب او به چه درد ما می خورد.

او قبل از انجام این کارها، مدت زیادی مشغول برنامه ریزی و مشاوره با دوستان خود بوده است.

فعلا او محبوبیت زیادی در توییچ ندارد، اما در دنیای مجنون ما بعید نیست که آرزوی مشهوری شدن و سلبریتی شدن او، برآورده شود.

منبع: یک پزشک
انتشار: 20 خرداد 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 17739

به "دنیایی که وراج ها و فک زنی را دوست دارد! این مرد برنامه ریزی کرده که سال ها تک و تنها لایواستریم کند و میلیون ها دلار به جیب بزند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دنیایی که وراج ها و فک زنی را دوست دارد! این مرد برنامه ریزی کرده که سال ها تک و تنها لایواستریم کند و میلیون ها دلار به جیب بزند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید