سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان: بازگشت داوران خوب، کیفیت لیگ را بهتر کرد

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال بانون ملوان بندرانزلی می گوید کیفیت لیگ با بازگشت داوران خوب که در اوایل فصل به دلیل اعتراض به عدم پرداخت مطالباتشان کنار گذاشته شده بودند، بهتر شده است.

سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان: بازگشت داوران خوب، کیفیت لیگ را بهتر کرد

به گزارش خبرنگاران، تیم فوتبال بانوان ملوان بندرانزلی در هفته دهم لیگ برتر فوتبال بانوان مهمان هیات فوتبال البرز بود و پیروز شد این تیم را با نتیجه دو بر یک شکست بدهد. در این بازی هواداران ملوان هم که از بندرانزلی این تیم را همراهی کرده بودند در ورزشگاه حضور داشتند.

اعظم غلامی سرمربی تیم ملوان در گفت وگو با خبرنگاران درباره پیروزی مقابل هیات فوتبال البرز گفت: در ابتدا این برد را به هوادارانمان که در البرز هم ما را تنها نگذاشتند تبریک می گویم. با وجود مصدومیت هایی که در بازی وجود داشت بازیکنانمان با انگیزه مقابل البرز حاضر شدند و بازی خوبی را به نمایش گذاشتند. به آنها هم تبریک می گویم که پشت هم بودند و به این شکل توانستند بازی را به سلامت پشت سر بگذارند. امیدوارم که این فرایند رو به جلو ادامه دار باشد و بتوانیم ملوان را به جایگاه واقعی خود برسانیم.

او درباره شرایط فعلی ملوان شرح داد: ملوان تیم ریشه داری است که از اولین دوره لیگ با تلاش بازیکنان همیشه حضور داشته و زحمات زیادی برای این تیم کشیده شده است. خانم ایراندوست، مربی قبلی سال ها برای این تیم تلاش کرد تا ملوان را در ایران به ثبات برساند. از آنجا که من امسال و در این مرحله به این تیم اضافه شده ام، تمام تلاشم را می کنم تا به همراه تیم در راستای همین اهداف حرکت کنیم و ملوان را در اوج ببینیم.

غلامی اضافه کرد: ملوان با اصالت همیشه به بهترین شکل در لیگ حضور داشته و همین موضوع مسئولیت ما را بیشتر می کند تا هر چه در توان داریم به کار گیریم و بتوانیم جواب محبت هوادارانمان را بدهیم.

سرمربی تیم بانوان ملوان با بیان اینکه باشگاه ملوان اوضاع و احوال خوبی ندارد گفت: با وجود شرایط نامطلوب اما باشگاه تا به امروز از چیزی برای بانوان دریغ نکرده و مالک باشگاه همیشه خواسته هایی که مطرح بوده را به بهترین شکل اجابت کرده است.

غلامی این دوره لیگ برتر را لیگ پویایی دانست و گفت: من در دوره قبل سرمربی تیمی نبودم اما به عنوان نماینده فدراسیون همیشه در بازی ها حضور داشتم و بازی ها را از نزدیک می دیدم. تیم های خوبی در این رقابت ها حاضر هستند و سرمایه گذاری خوبی در بخش بانوان کرده اند. کیفیت لیگ با بازگشت داورهای خوب لیگ بهتر شده است و امیدوارم در آینده هم ادامه داشته باشد.

سرمربی تیم بانوان ملوان ادامه داد: ملوان هم در این دوره دیرتر و در هفته اول بسته شد و علی رغم همه کم و کاستی هایی که در شروع وجود داشت، بازیکنان هفته به هفته با انگیزه و تلاشی که داشتند خود را به سایر تیم ها رساندند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4798

به "سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان: بازگشت داوران خوب، کیفیت لیگ را بهتر کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرمربی تیم فوتبال بانوان ملوان: بازگشت داوران خوب، کیفیت لیگ را بهتر کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید