مسائل تیم پیام زیاد است، امیدوارم نوش دارو پس از مرگ سهراب نشود

به گزارش دَبی بلاگ، اکبر خداوردی در گفتگو با خبرنگاران درباره بازی روز پنجشنبه مقابل تیم پیکان تهران در هفته سوم رقابت های لیگ برتر والیبال بدون حضور تماشاگر گفت: به دلیل اتفاقاتی که از فصل گذشته باقی مانده است هر مرحله یک مشکل بروز می کند. ابتدا به دلیل مسائل مالی دیر به قرعه کشی مسابقات رسیدیم و حال نیز به دلیل اتفاقات رخ داده در اواخر فصل تیم دو بازی از حضور تماشاگر محروم است.

مسائل تیم پیام زیاد است، امیدوارم نوش دارو پس از مرگ سهراب نشود

سرمربی تیم والیبال پیام ادامه داد: رو به جلو حرکت می کنیم ولی با مسائل روبرو هستیم. تیم پیکان یکی از تیم های پرافتخار آسیا است. هرچند این تیم با مسائل بسیار لیگ را آغاز کرده است اما در یارگیری عملکرد بهتری نسبت به تیم ما داشته است. 1-2 بازیکن مصدوم داریم که نمی دانم به بازی روز پنجشنبه خواهند رسید یا خیر. دوست داشتیم بازی خانگی خود را با حضور تماشاگران برگزار کنیم اما محروم هستند. یک سری نامه نگاری ها صورت گرفته اما فکر نمی کنم تاثیری داشته باشد.

وی اضافه نمود: تمرینات خوبی را پشت سرگذاشتیم. روحیه بازیکنان خوب است امیدوارم در این دیدار به پیروزی برسیم.

خداوردی درباره فشردگی مسابقات لیگ نیز گفت: مسابقات شبیه لیگ نیست. می گویند در ایتالیا نیز لیگ همینگونه برگزار می شود اما شرایط جغرافیایی ایتالیا شبیه ایران نیست. روز پنجشنبه با پیکان بازی داریم و برای بازی با سیرجان مجبور هستیم با هزار کیلومتر با اتوبوس به سیرجان برویم و سپس خود را برای بازی با کاله مهیا کنیم! این فشردگی به تیم آسیب می رساند.

سرمربی پیام ادامه داد: هر تیمی زودتر تمرینانش را آغاز کرده است پیروز تر است. تیم ما شرایط خوبی ندارد، تمرینات را دیر آغاز کردیم، بازی تدارکاتی نداشتیم و بازیکنان دیر به تیم ملحق شدند. امیدوارم تا نیم فصل چند برد به دست آوریم و سپس در نیم فصل و وقفه یک ماه لیگ با یارگیری نیم فصل دوم را پر قدرت آغاز کنیم.

اکبر خداوردی در خاتمه گفت: مسئولان، شورا شهر و مدیر کل همیشه به تیم کمک کرده اند اما تقاضا دارم نوش دارو پس از مرگ سهراب نشوند، با شارژ مالی بازیکنان باعث افزایش روحیه تیم شوند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 3833

به "مسائل تیم پیام زیاد است، امیدوارم نوش دارو پس از مرگ سهراب نشود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مسائل تیم پیام زیاد است، امیدوارم نوش دارو پس از مرگ سهراب نشود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید