سرنوشت متفاوت چهار لژیونر ایرانی لیگ ستارگان

به گزارش دَبی بلاگ، طارمی می رود، بقیه شاید ماندنی شوند

با شکست در مرحله یک چهارم نهایی کاس امیر، فصل فوتبالی لژیونرهای ایرانی حاضر در قطر با تلخی به سرانجام رسید. هر چهار تیم صعود کننده به نیمه نهایی آخرین جام معتبر باقی ماند در فوتبال قطر تعیین شد، چهار تیمی که هیچ کدام ستاره ایرانی در اختیار ندارند تا به این ترتیب فصل فوتبالی برای این لژیونرها به تلخی سرانجام یافته و آنها در جهت بازگشت قرار بگیرند.

سرنوشت متفاوت چهار لژیونر ایرانی لیگ ستارگان

تقریبا در تمام فصل از مهدی طارمی در الغارفه انتقاد شد و او حالا در آستانه جدایی است.قرارداد طارمی با الغرافه به خاتمه رسیده و حالا او به عنوان بازیکن آزاد یکی از سوژه های اصلی بازار تابستانی خواهد بود.

برخلاف طارمی،رامین رضائیان که یکی از بازیکنان تاثیرگذار الشحانیه بوده قراردادش بعد از این بازی تمام شد .البته خود رامین تمایل زیادی برای تمدید و ادامه کار با الشحانیه دارد از همین رو باید دید این اتفاق رخ می دهد یا نه؟

امید ابراهیمی هم در الاهلی شرایط بدی نداشت .با این وجود اوهم مثل دو لژیونر قبلی قراردادش به خاتمه رسیده اما بندی وجود دارد که می تواند حضور او در قطر را به سال دوم بکشاند که این منوط به تمایل باشگاه در حفظ این بازیکن خواهد بود.

در میان لژیونرهای ایرانی لیگ ستارگانمرتضی پورعلی گنجی اما شرایط متفاوتی نسبت به سایر لژیونرهای حاضر در دوحه دارد. پورعلی گنجی که تقابل دشواری با سباستین سوریا مهاجم الریان داشت با وجود حذف تلخ تیمش قرارداد طولانی مدت و سه ساله ای با العربی دارد ودیگر دغدغه ای پیش روی این مدافع ملی پوش نخواهد بود هر چند مرتضی بشدت دوست داشت در اروپا بازی کند و وقتی نتوانست به برایتون برود راهی بلژیک شد و از آنجا هم به قطر برگردانده شد.

3-270

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 960

به "سرنوشت متفاوت چهار لژیونر ایرانی لیگ ستارگان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت متفاوت چهار لژیونر ایرانی لیگ ستارگان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید