سوغاتی هایی که تنها در آفریقای جنوبی یافت می شوند، عکس

به گزارش دَبی بلاگ، هر فردی به دنبال خرید یک سوغاتی و بردن یک یادگاری منحصربه فرد از سفرهای خارجی خود به خانه است. از یک جفت کفش چرمی و محصولات طبیعی مراقبت از پوست گرفته تا تافی های هنرمندانه، تمامی سوغاتی های آفریقای جنوبی ارزش خرید را دارند. به علاوه، آن ها در هیچ کشور دیگری نیز یافت نمی شوند.

سوغاتی هایی که تنها در آفریقای جنوبی یافت می شوند، عکس

با تور افریقای جنوبی یه جذابترین کشور قاره آفریقا سفر کنید، ترکیبی از سافاری های دلنشین و اقامت در هتل های لوکس را در این سفر پر هیجان تجربه کنید.

کفش های چرمی

کفش های چرمی یا همان طور که خود آفریقایی های آن را وِلدسکوئن (veldskoen) صدا می زنند، در بسیاری از قفسه های فروشگاه ها در آفریقای جنوبی یافت می گردد. این کفش های چرمی عالی، از نوع سنتی آن ها گرفته تا مدل های به روز، پاهای شما را برای پیاده روی های طولانی مدت محافظت می نمایند. آن ها کاملاً مقاوم هستند و با هر لباسی سِت می شوند. این کفش های چرمی به هنگام مراجعه به علفزارها بهترین گزینه محسوب می شوند. می توان یک جفت از این کفش ها را به صورت آنلاین یا حضوری از برند ساپموک (Sapmok) در شهر پرتوریا سفارش داد. این برند اقدام به فروش محصولات وطنی برای مردان و زنان می نماید و محصولات خود را در رنگ ها و طرح های مختلف به بازار ارائه می دهد.

یک کلاه مد روز

تعطیلات در آفریقای جنوبی مترادف با آب وهوای معتدل و آفتاب سوزان است؛ بنابراین داشتن یک کلاه مد روز در این آب وهوا ضروری به نظر می رسد. برند سیمون اند ماری (Simon and Mary) با استفاده از ماشین آلات متعلق به دهه 1960 اقدام به فراوری کلاه های خود می نماید. این کلاه ها در سبک های مختلف فراوری شده و مناسب مردان و زنان است. برند سیمون اند ماری در سال 1935 در آفریقای جنوبی تأسیس شده و یک فراورینماینده پیشرو در ساخت کلاه های پشمی در این کشور محسوب می گردد. آن ها بیش از 70 سال سابقه در فراوری کلاه دارند.

یک کیف چوبی

طراحی های زیبای چوبی اینگا گوبِکا (Inga Gubeka) حسادت بسیاری از افراد سرشناس محلی و بین المللی را برانگیخته است. او در سال 2013 برند خود با نام ایندالو (Indalo) را در شهر کیپ تاون تأسیس کرد و به فراوری محصولات مختلف، از کوله پشتی و کیف گرفته تا اکسسوری تلفن همراه و وسایلی دکوری، پرداخت. خرید یک کیف دستی یا یک کوله پشتی چوبی می تواند انتخابی ایده آل به هنگام سفر به آفریقای جنوبی باشد. امکان خرید این کیف ها به صورت آنلاین نیز وجود دارد.

وسایل خاص منزل

افرادی که به دنبال یک وسیله منزل خاص برای بردن با خود به خانه هستند، در جایی جز پیندا (Pinda) به دنبال خواسته خود نگردند. این استودیوی طراحی داخلی که در سال 2012 در شهر دوربان تأسیس شد، ترکیبی از الگوها و تصاویر سنتی آفریقایی با طراحی های مدرن است. می توان بسیاری از آثار چوبی و خراطی های قبیله ایِ الهام گرفته از فرهنگ زولو (Zulu) و وِندا (Venda) را در این گالری مشاهده کرد.

زیورآلات ساخته شده از سرامیک

زیورآلات می توانند هدایا و سوغاتی هایی عالی از یک سفر تفریحی باشند. مسافرانی که به دنبال چیزی خاص هستند، باید به سراغ زیورآلات سرامیکی طراحی شده توسط نینا بوش (Nina Bosch) بروند. بوش که در یک استودیوی هنری در شهر کوچک وایت ریور (White River) کار می نماید، گوشواره ها، گردن بندها و دست بندهایی شگفت انگیز می سازد که هرکدام از آن ها نسبت به دیگری متفاوت هستند. بوش برای ساخت زیورآلات دست ساز خود از طبیعت الهام می گیرد و گاهی نیز رگه هایی از فلز طلا را در ظاهر ارگانیک آن ها به کار می بندد.

محصولات طبیعی مراقبت از پوست

برند وَس (Wass) در شهر کیپ تاون، طیف گسترده ای از محصولات طبیعی مراقبت از پوست فراوری می نماید که هرکدام از آن ها از یک فصل به خصوص الهام گرفته اند. از کرم های سم زدایی بدن برای فصل بهار تا مرطوب نماینده های مخصوص لب برای آب وهوای استخوان سوز زمستان، تمامی محصولات این برند دست ساز بوده، با دست پر شده و با دست برچسب خورده می شوند. مهم تر اینکه، این محصولات بر روی بدن حیوانات امتحان نمی شوند و در ماده اولیه آن ها پارابن، مواد شیمیاییِ غیرضروری و انواع مواد سمی دیده نمی گردد. محصولات برند وس در تمامی بازارهای سراسر کشور موجود هستند و می توان آن ها را به صورت آنلاین نیز خریداری کرد.

یک کیف لپ تاپ

وسایل الکترونیکی خود را با یک کیف لپ تاپ تجزیه پذیر در محیط از برند رِن دیزاین (Wren Design) محافظت کنید. وِندرِن سِتزِر (Wendren Setzer)، مؤسس این برند، که کار خود را با استفاده از مواد بازیافتی نظیر کیسه های قهوه شروع کرد، به سرعت متوجه ترکیب یک روش سازگار با محیط زیست در متُد طراحی خود شد. امروزه، بسیاری از محصولات از کاغذهای عمل آوری شده ساخته می شوند و محبوب ترین گزینه ها، محصولات فراوریشده از کیسه های سیمان هستند. این برند بیش از 40 محصول، از جمله کیف لپ تاپ، ساک دستی و کیف خرید، برای فروش دارد.

لباس خواب

محصولات زیبای برند هوم تایم (Home Time) تنها با استفاده از باکیفیت ترین پنبه ها فراوری می گردد و همین امر به خریداران یاری می نماید تا ساعات بیشتری را در تخت بمانند. کیم ساندرز و نیکی فرانکلین در سال 2013 تصمیم به راه اندازی برند خود گرفتند. تمامی فراوریات آن ها در شهر دوربان انجام می گیرد. شلوارهای راحتی، انواع تاپ و ست لباس های خواب از جمله محصولات آن ها به عنوان یک هدیه مناسب برای بردن به خانه هستند. هوم تایم محصولات خود را در سراسر بازارهای کشور به فروش رسانده و به صورت آنلاین نیز به مشتریان خدمات ارائه می دهد.

تافی های برند دارلینگ سوییت

دارلینگ سوییت (Darling Sweet) به خاطر تافی های دست ساز خود شهرت فراوانی دارد و حالا به برندی محبوب در میان علاقه مندان به شیرینی و شکلات تبدیل شده است. تافی های آن ها در تمامی طعم ها از جمله انجیر ترش، فلفل تند و شکلات عرضه می گردد. آن ها فعالیت های خود را برای فراوری دیگر محصولات از جمله عسل و کرم شکلاتی نیز گسترش داده اند؛ در مواد اولیه هیچ کدام از محصولات آن ها رنگ و طعم دهنده مصنوعی یا مواد نگهدارنده دیده نمی گردد. دفتر مرکزی دارلینگ سوییت در خیابان لانگ (Lang) در کیپ وِست کوست (Cape West Coast) واقع شده و در صورت بودن در این منطقه، ارزش سر زدن را دارد. محصولات آن ها در تمامی بازارهای مواد خوراکی یافت می گردد. به علاوه می توان آن ها را به صورت آنلاین نیز خریداری کرد.

منبع: گردشبان
انتشار: 4 مهر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 10825

به "سوغاتی هایی که تنها در آفریقای جنوبی یافت می شوند، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سوغاتی هایی که تنها در آفریقای جنوبی یافت می شوند، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید