صنایع دستی ایران در جهان بی نظیر است

به گزارش دَبی بلاگ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان گفت: ایران سومین کشور فراوری کننده صنایع دستی از نظر تنوع است و در جهان بی نظیر است.

صنایع دستی ایران در جهان بی نظیر است

یحیی رحمتی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان، امروز پنجشنبه 16 اسفند 97 در حاشیه بازدید از سی و یکمین نمایشگاه ملی صنایع دستی (عیدانه)، با اشاره به تنوع صنایع دستی در ایران گفت: تنوع صنایع دستی در ایران باعث شده تا محصولات بسیار زیبایی در هر استان فراوری گردد.

او گفت: در این میان به طور حتم برپایی نمایشگاه های صنایع دستی مانند نمایشگاه سی و یکم به خوبی می تواند به معرفی آثار هنری و صنایع دستی استان های مختلف بپردازد و تنوع و زیبایی را نشان دهد.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان زنجان توضیح داد: برای نوروز سال 98 سفره های هفت سین و بازارچه های صنایع دستی در نظر گرفته شده است که برپایی بازارچه های صنایع دستی می تواند به معرفی صنایع دستی هر استان یاری کند.

او ادامه داد: علاوه بر این، شاهد برپایی غرفه محصولات کشاورزی، غرفه عکاسی با لباس محلی، برپایی و اجرای برنامه نوروز گاه و … در استان خواهیم بود که این خود می تواند به جذب گردشگر و مسافر نوروزی طی ایام نوروز در استان یاری کند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: میراث آریا
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2219

به "صنایع دستی ایران در جهان بی نظیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "صنایع دستی ایران در جهان بی نظیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید