ضرورت توجه به خلاقیت نوآوری در کنار مهارت آموزی

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/اردبیل رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آرمان سوله اردبیل به ضرورت توجه به خلاقیت نوآوری در کنار مهارت آموزی تاکید کرد.

ضرورت توجه به خلاقیت نوآوری در کنار مهارت آموزی

نسیم زین العابدینی در گفت وگو با خبرنگاران به ضرورت توجه به خلاقیت نوآوری در کنار مهارت آموزی تاکید کرد و گفت: خلاقیت نوآوری در کنار مهارت آموزی از برنامه های اصلی دانشگاه جامع علمی کاربردی می باشد و اجرای چندین رویداد شتاب با عناوین و موضوع های مختلف از طریق این دانشگاه در سال تولید، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها نشان از آن دارد که این دانشگاه به جوانان و ایده پردازان اعتماد داشته و حامی و پشتیبان خلاقیت ها و صاحبان ایده می باشد.

وی افزود: با مهارت بهره وری دانشگاه جامع علمی کاربردی باید اذعان داشت دانشجویانی تربیت می یابند که خود کارآفرین هستند.

زین العابدینی با بیان اینکه دنیا امروز ما بیش از هر چیز دیگری به تفکر و اندیشیدن نیاز دارد، شرح داد: جنگ امروز دنیا جنگ فکر و تولید ایده است و باید برنامه ریزی های درست و هدفمند از طریق دانشگاه ها برای اجرا و فراهم سازی بستری مناسب برای ایده پردازان فراهم گردد.

مدرس دانشگاه های اردبیل با بیان اینکه پیشرفت های بزرگی که امروزه شاهد آن هستیم در سایه آرامش و ایمنی ایجاد شده از طریق مهندسی عمران صورت گرفته است، خاطرنشان کرد: قهر طبیعت مانند سیل، زلزله، طوفان های شدید هدیه هایی هستند که مهندسی عمران به جامعه امروزی اعطا کرده است؛ از طرف دیگر راه های ارتباطی همچون شریان های حیاتی جامعه هستند، سدهای عظیمی که برق را به ارمغان می آورند، تونل هایی که دل کوه ها را می شکافند همگی شواهدی بر اهمیت این رشته می باشند و در واقع می توان گفت مهندسی عمران مهندسی تمدن می باشد .

رئیس مرکز آموزش علمی کاربردی آرمان سوله اردبیل افزود: این مرکز مجهز به آخرین امکانات و تجهیزات دستگاهی مانند دستگاه دوش اتوماتیک، گیوتین، دستگاه جوش co2، دستگاه برش چاک زن و غیره آماده ارائه خدمات به صاحبان ایده در زمینه عمران و سازه می باشد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 بهمن 1400 بروزرسانی: 13 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22545

به "ضرورت توجه به خلاقیت نوآوری در کنار مهارت آموزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ضرورت توجه به خلاقیت نوآوری در کنار مهارت آموزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید