ظریف با نخست وزیر سوئد دیدار کرد

به گزارش دَبی بلاگ، وزیر امور خارجه عصر امروز با استفان لوون نخست وزیر سوئد دیدار کرد.

ظریف با نخست وزیر سوئد دیدار کرد

به گزارش خبرنگاران، محمد جواد ظریف با نخست وزیر سوئد دیدار و در خصوص موضوعات بین المللی دیدار و گفت وگو کرد.

محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه در ادامه دیدارهای خود با مقامات سوئدی، امروز با آندریاس نورلن رئیس مجلس این کشور دیدار و در خصوص موضوعات مختلف همکاری های دوجانبه بویژه همکاری ها و سفرهای مجلسی بین ایران و سوئد و همچنین برجام و آخرین تحولات منطقه ای و بینالمللی گفت و گو کرد.

وزیر امور خارجه پیش از این دیدار هم در موسسه بین المللی پژوهش های صلح استکهلم (سیپری / SIPRI به ایراد سخنرانی در خصوص مهمترین تحولات منطقه ای و بین المللی پرداخت و به سوالات حاضران پاسخ گفت.

رئیس دستگاه دیپلماسی کشورمان دیروز - سه شنبه - هم با مارگوت والستروم وزیر امور خارجه سوئد دیدار و در خصوص موضوعات مختلف دوجانبه، منطقه ای و بین المللی از جمله برجام، ضرورت تسریع در اجرای سازوکار اینستکس، امنیت منطقه خلیج فارس، یمن و افغانستان گفت و گو و تبادل نظر کرد.

دیدار و گفت و گو با کارل بیلت نخست وزیر اسبق سوئد و از شخصیت های تاثیرگذار در اروپا و همچنین دیدار با خانم آن لینده وزیر تجارت سوئد و مسئول کمیسیون مشترک اقتصادی دو کشور از دیگر برنامه های ظریف در جریان سفر به استکهلم بود.

وی در ادامه تور دیپلماتیک خود به نروژ خواهد رفت و روز جمعه هم برای دیدار و گفت و گو با امانوئل مکرون رئیس جمهوری و لودریان وزیر خارجه فرانسه دیدار و گفت و گو خواهد کرد.

310311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 12 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2450

به "ظریف با نخست وزیر سوئد دیدار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ظریف با نخست وزیر سوئد دیدار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید