عرضه گوشی نسل پنجم زد تی ای با دوربین قدرتمند زیرنمایشگر

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسلش گیر، قرار است این دوربین ظرف چند روز آینده در کنگره موبایل شانگهای عرضه گردد.

عرضه گوشی نسل پنجم زد تی ای با دوربین قدرتمند زیرنمایشگر

شرکت سازنده مدعی است دوربین گوشی Axon 20 5G اولین دوربین زیر نمایشگر است که برای دریافت و پردازش نور از یک ساختار سه بعدی بهره می گیرد. این ساختار موجب می گردد تا نقشه برداری سه بعدی از احجام و اشیای مختلف توسط لنز دوربین با دقت بیشتری انجام گردد.

در نتیجه استفاده از این فناوری دقت دوربین های گوشی های هوشمند برای انجام اموری همچون شناسایی چهره افزایش می یابد. لذا دوربین های مذکور در عمل امنیت بیشتری را برای تلفن های همراه ایجاد می نمایند. آنالیز ها نشان می دهد استفاده از فناوری مذکور کیفیت تصاویر و عکس های تهیه شده را چندان افزایش نمی دهد و تأثیری بر بهبود رنگ ها ندارد.

از جمله دیگر امکانات این گوشی 198 گرمی می توان به نمایشگر 6.92 اینچی با دقت 1080 در 2460 پیکسل و تراکم پیکسلی 388 پیسکل در هر اینچ، پردازنده هشت هسته ای اسنپ دراگون SM7250 کوالکوم، 6 یا 8 گیگابایت رم، 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی و امکان نصب حداکثر دو ترابایت حافظه داخلی، دوربین های چهارگانه 64، 8، 2 و 2 مگاپیکسلی در پشت و دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی در جلو اشاره نمود. باتری این گوشی هم 4220 میلی آمپری است.

زد تی ای همچنین میخواهد گوشی دیگری به نام اکسون 30 پرو را روانه بازار کند که مجهز به تراشه اسنپ دراگون 888 بوده و دوربین قدرتمند 200 مگاپیکسلی S5KGND سامسونگ بر روی آن نصب خواهد شد.

abanhome.com: گروه ساختمانی آبان: بازسازی ساختمان و تعمیرات جزئی و کلی و طراحی ویلا و فضای سبز و روف گاردن، طراحی الاچیق، فروش درب های ضد سرقت

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 15903

به "عرضه گوشی نسل پنجم زد تی ای با دوربین قدرتمند زیرنمایشگر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عرضه گوشی نسل پنجم زد تی ای با دوربین قدرتمند زیرنمایشگر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید