علیرضا بیرانوند چقدر از پرسپولیس پول می گیرد؟

به گزارش دَبی بلاگ، پس از خرید های زودهنگام و تابستانی رضا درویش و باشگاه پرسپولیس، بعضی رقیبان و طرفداران آن ها آغاز به حمله به این تیم نموده و مدعی شدند ستاره های بزرگ با ارقام نجومی خریداری شده اند.

علیرضا بیرانوند چقدر از پرسپولیس پول می گیرد؟

این در حالی است که یک منبع موثق و نزدیک به باشگاه پرسپولیس به ما گفت: اتفاقا اغلب رقیبان ما با ارقام نجومی با بازیکنان نو و تمدیدی خود قرارداد بسته اند که به مراتب بالاتر از پرسپولیس است. باشگاه پرسپولیس در بازار آشفته جابجایی اتفاقا کمتر از این تیم های مدعی ریخت و پاش نموده است. ما بازیکنانی گرفتیم که از باشگاه های دیگر پیشنهادات 20، 25 و حتی 30 میلیارد تومانی داشتند، اما به عشق پرسپولیس، پیراهن این تیم را برتن کردند.

این فرد آگاه بعلاوه رقم دقیق خرید های نو پرسپولیس را به اطلاع خبرورزشی رساند که می توانید آن را در قالب گزارش و به ترتیب گران ترین تا مقرون به صرفه ترین بخوانید.

1- سعید صادقی؛ 14 میلیارد تومان!

شاه ماهی جابجایی تابستانی در حالی با پرسپولیس قرارداد امضا کرد که تقریبا تمام تیم های مدعی را خواستار خود می دید. سعید صادقی با 14 پاس گل و7 پاس گل، ستاره فصل گذشته لیگ برتر بود که با پیشنهادات 23 تا 25 میلیارد تومانی هم روبرو شد، اما به خاطر پرسپولیسی بودن خودش و خانواده اش به این تیم پیوست. صادقی در حال حاضر با 14 میلیارد تومان گران ترین بازیکن تیم پرسپولیس محسوب می گردد.

2- گئورگی گولسیانی: 400 هزار دلار

مدافع گرجستانی فصل گذشته سپاهان اصفهان هم به علت توانایی بازیسازی از خط دفاع و قدرت سرزنی اش از جمله مدافعان مورد علاقه یحیی گل محمدی است.

گئورگی گولسیانی هم با 400 هزار دلار دومین بازیکن گران تیم پرسپولیس در حال حاضر است.

3- علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر؛ 12 میلیارد تومان

عنوان سومین بازیکن گران تیم پرسپولیس به صورت مشترک به علیرضا بیرانوند و دانیال اسماعیلی فر تعلق می گیرد.

بیرانوند دروازه بان ملی پوش پرسپولیس است که سابقه 4 قهرمانی متوالی در لیگ برتر با این تیم را دارد و دانیال اسماعیلی فر بر اساس آمار رجحانن مدافع راست فصل گذشته لیگ برتر بوده است. قرارداد این دو بازیکن مطرح در لیگ بیست و دوم 12 میلیارد تومان ارزش اقتصادی دارد.

4- سروش رفیعی؛ 11 میلیارد تومان

شماره 7 پرسپولیس با قرارداد 11 میلیارد تومانی، رتبه چهارم گران ترین بازیکنان تازه وارد این تیم را به خود اختصاص داده است. سروش رفیعی چند سالی می گردد که پس از ماجرای گابریل کالدرون و قرار گرفتن در فهرست مازاد پرسپولیس در اردوی ترکیه دوست دارد قرمزپوش گردد و بالاخره هم به این هدف خود رسید. بعضی ها مدعی هستند سروش رفیعی زمینه پرسپولیسی شدن دوستاره لیگ رجحان در فصل جابجایی را فراهم نموده است.

5- مرتضی پورعلی گنجی؛ 10 میلیارد تومان!

شاید باورش سخت باشد که در میان خرید های سرشناس پرسپولیس، مرتضی پورعلی گنجی با 10 میلیارد تومان مقرون به صرفه ترین باشد، اما این خبر درست است.

مدافع سرشناس تیم ملی ایران در جام جهانی روسیه یک سالی به علت مصدومیت و عمل جراحی رباط صلیبی از میادین فوتبال دور بود و بر همین اساس با این مبلغ به پرسپولیس پیوست تا دومین جام جهانی خود را در قطر تجربه کند.

نکته اول؛ پرسپولیس در جابجایی تابستانی، محمد مهدی احمدی و سینا اسدبیگی را نیز خریداری نموده که ارقام آن ها پایین و به میزان بازیکنان میانه این تیم است.

نکته دوم؛ در میان قدیمی های پرسپولیس، مهدی ترابی با 12 میلیارد تومان گران ترین بازیکن به شمار می رود. پشت سر ترابی بازیکنانی مثل؛ وحید امیری (10 میلیارد تومان)، امید عالیشاه (9 میلیارد تومان)، کمال کامیابی نیا (8 میلیارد تومان) و ... قرار می گیرند.

خبرورزشی

منبع: فرارو
انتشار: 11 مرداد 1401 بروزرسانی: 11 مرداد 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 26187

به "علیرضا بیرانوند چقدر از پرسپولیس پول می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علیرضا بیرانوند چقدر از پرسپولیس پول می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید