علی داودی:کادرفنی تقصیری ندارد، خودم مقصرم!

به گزارش دَبی بلاگ، از دست دادن مدال طلایی رنگ ارزشمند جهانی درآخرین حضور علی داودی پدیده وزنه برداری در رده سنی جوانان برای او سنگین تمام شد، اما داودی مصمم است تا با برطرف نقایص خیلی زود این ناکامی راجبران کند.

علی داودی:کادرفنی تقصیری ندارد، خودم مقصرم!

رضاعباسپور:علی داودی پدیده جدید فوق سنگین وزنه برداری ایران اگر چه درآخرین سالی که می توانست از نظر سنی در رده جوانان، صاحب یک مدال طلای مرغوب جهانی دیگر گردد این فرصت طلایی را از دست دست داد، ولی نقد تند این وزنه بردار خوش آتیه در حالی که او یکی از امیدهای تیم ملی بزرگسالان برای کسب مدال جهانی در رقابت های جهانی 2019 تایلند و بدست آوردن سهمیه المپیک 2020 توکیو است به هیچ وجه راه منطقی ودرستی نیست.

نایب قهرمان رقابت های جهانی 2019 جوانان در فیجی بابیان اینکه هنوز خودش هم از این شکست غیرقابل باور شوکه شده و نمی داند که چرا این اتفاق تلخ برای او رخ داد در مورد وضعیتش در مسابقه جهانی فیجی می گوید:حقیقتا این شکست برای خودم خیلی تلخ و سنگین تمام شد. مطمئن باشید هیچ یک از عزیزان کادرفنی در این ناکامی شریک نیستند. مقصراصلی این ناکامی خودم هستم و بجز شرمندگی و عذرخواهی از مردم و اهالی وزنه برداری حرفی برای گفتن ندارم. واقعا از صمیم قلبم می گویم که شرمسار مردم و همه کسانی شدم که اینقدرهمیشه به من محبت داشته ودارند.

امید آینده دار وزنه برداری ایران دردسته فوق سنگین ادامه می دهد:مشکل نه از وزنه دریافت مربیان بود، نه از فضا و جو مسابقه و نه از وضعیت آمادگی من. همه چیز خدارا شکر خوب بودف اما خودم هم هنوز در شوکم و نمی دانم چه اتفاقی در بدنم و حالت روحی ام رخ داد که اینگونه اسیر وزنه هایی شدم که بارها و بارها کیلوها بالاتر و بیشتر از آن را در تمریناتم مهار نموده بودم؟!

داودی تاکید دارد:باور کنید نمی دانم روی تخته مسابقه چه به سرم آمد که نتوانستم طبق برنامه ریزی خوبی که داشتیم از پس وزنه هایی که برایم گرفته شده بود برآیم. حقیقتش این بود که وقتی حریف ارمنستانی ام را قبل از مسابقه دیدم متوجه شدم که او خیلی آماده است و در شرایط ایده الی واقع شده است. حتی به بچه ها هم گفتم که این حریف ارمنی قطعا روز مسابقه می تواند به پرپایم بپیچد چون تعیین است که او خیلی آماده و سرحال در این مسابقات برای کسب مدال طلا به فیجی آماده است.

قهرمان وزنه برداری آسیا در رده سنی بزرگسالان می گوید:من هیچ حرفی برای گفتن ندارم. اصلا فیلم ها و عکس های مسابقه ام را که نگاه کنید کاملا بیانگر تلخی و ناکامی است که در مسابقه برایم رخ داد. خدا شاهد است مربیانم و کادرفنی هرچه در توان داشتند به کار دریافتد و خیلی هم به نظر من برایم خوب وزنه دریافتد، آنها اصلا در شکست و ناکامی ام مقصر نیستند. حقیقتا خودم مقصرم و باید این شکست را بپذیرم چون خودم باعث این ناکامی شدم ولی باور کنید هنوز هم شوکه ام و نمی دانم چرا و به چه دلیل هر چه زدم روی تخته به در بسته خورد.

داودی در انتها معتقد است که خیلی زود این ناکامی را در رقابت های جهانی 2019 بزرگسالان جبران می نماید:به هرحال باید حقیقیت ماجرا را که با ناکامی و از دست رفتن مدال طلای جهانی برایم تمام شد را بپذیرم. چون چاره ای جز این ندارم. اما فقط بیشتر از هرچیز دیگری ناراحت مردم و همه عزیزانی هستم که در طول این مدت همه جوره شرمسار محبتشان شدم. مردم و اهالی وزنه برداری با دعای خیرشان و انرژی مثبتی که به من منتقل می کردند منتظر این بودند که با سه مدال طلا و رکوردشکنی دلشان را شاد کنم. اما من نتوانستم جواب محبت و لطف همیشگی آنها را بدهم. همین موضوع است که خیلی من را ناراحت می نماید. وگرنه شکست و ناکامی جزیی از ورزش حرفه ای است و ممکن است در اوج از این قبیل اتفاق ها برای هر قهرمان و ورزشکاری رخ دهد. یبه هرحال واقعا از اینکه نتوانستم دل مردمم را باقهرمانی شاد کنم شرمسار همه عزیزانم هستم. اما قول می دهم خیلی زود این شکست را به بهترین شکل ممکن جبران کنم. این شکست واقعا خیلی از لحاظ روحی اذیتم کرد. اما مطمئنم که با درس دریافت از این ناکامی از همین امروز برای جبران این شکست بی وقفه کوشش می کنم. امیدوارم خیلی زود بازهم با افتخارآفرینی دل مردمم را شاد کنم.

4، 2

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 1264

به "علی داودی:کادرفنی تقصیری ندارد، خودم مقصرم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "علی داودی:کادرفنی تقصیری ندارد، خودم مقصرم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید