قیمت آپارتمان در نیاوران؛ نوساز و فول متری 430 میلیون!

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران- قیمت آپارتمان در نیاوران خرداد پارسال براساس آمار های رسمی متری 80 میلیون تخمین زده می شد، اما الان در این محدوده از مرکز پیدا کردن خانه ای که زیر متری 100 میلیون فروخته گردد، کار راحتی نیست. برای این کار باید سراغ واحد هایی برویم که از داشتن امکاناتی مثل آسانسور و پارکینگ محروم هستند و از همه مهمتر اینکه زمان زیادی از ساختشان می گذرد. درعوض در نیاوران که یکی از محله های گرانقیمت منطقه یک تهران است تا دلتان بخواهد گزینه هایی داریم که قیمت پیشنهادی فروشنده به متری 200، 300 و 400 میلیون رسیده. مثل آپارتمانی دوخوابه که معادل 36 میلیارد و 600 میلیون فروخته می گردد و ارزش هر متر آن معادل یک دستگاه کوییک اتوماتیک صفرکیلومتر است.

قیمت آپارتمان در نیاوران؛ نوساز و فول متری 430 میلیون!

گران ترین آپارتمان ها در نیاوران

به گزارش خبرنگاران، قیمت آپارتمان 120 متری در نیاوران ناقابل 45 میلیارد تومان اعلام شده است. با یک تقسیم ساده متوجه می شویم فروشنده روی رقم متری 375 میلیون تومان نظر دارد و به این ترتیب با یکی از گران ترین آپارتمان ها در نیاوران طرف هستیم. چون ارزش هر متر از این خانه بیشتر از یک دستگاه پراید صفرکیلومتر است.

آپارتمان دو خوابه است و عمربنای آن به یک سال می رسد. از آن طرف هر دواتاق واحد به شکل مستر ساخته شده و فروشنده در آگهی به چیز هایی مثل مبله بودن واحد و حضور 24 ساعته لابی من در ساختمان اشاره نموده و واحد با امکانات کامل یعنی آسانسور، انباری و پارکینگ آگهی شده است. از این گران تر می توانیم به واحد 85 متری اشاره کنیم که حدود متری 430 میلیون تومان فروخته می گردد.

آپارتمان 85 متری که درباره آن صحبت می کنیم از نظر فروشنده 36 میلیارد و 600 میلیون ارزش دارد. یکی از اتاق های این واحد به شکل مستر ساخته شده و انباری و پارکینگ و آسانسور هم بخشی از امکانات این واحد لاکچری است که در طبقه ششم ساختمان قرار گرفته است. آپارتمان 100 متری در محدوده نیاوران با قیمت 31 میلیارد جزو نو ترین فایل های فروش خانه در نیاوران قرار گرفته است.

قیمت هر متر از این خانه معادل 310 میلیون تومان محاسبه می گردد و داشتن استخر، سونا و جکوزی هم در بالارفتن رقم پیشنهادی فروشنده تاثیر داشته است. علاوه بر آن آشپرخانه فول فرنیش و حضور دایمی سرایدار در ساختمان را باید بخش دیگری از آپشن های این واحد حساب کنیم. آپارتمان 100 متری دیگری به نام کلیدنخورده بین آگهی ها به چشم می خورد. از حیث امکانات تقریبا مشابه مورد قبلی است و فروشنده این یکی رقم موردنظرش برای هر متر را به 350 میلیون تومان رسانده است.

قیمت آپارتمان قدیمی ساز در نیاوران

قیمت آپارتمان قدیمی ساز در نیاوران ممکن است کمتر از متری 100 میلیون باشد. مثلا آپارتمان 81 متری که دقیقا 30 سال از زمان ساختش می گذرد، با قیمت هفت میلیارد و 600 میلیون تومان فروخته می گردد. به این ترتیب فروشنده حاضر است این خانه را متری 93 میلیون و تقریبا 800 هزار تومان بفروشد. به جز عمر بنای 30 ساله این را هم باید اضافه کنیم که واحد مورنظرمان بدون انباری، پارکینگ و آسانسور فروخته می گردد.

آپارتمان 100 متری دیگری در نیاوران با عمربنا 16 سال، 9 میلیارد تومان فروخته می گردد. یعنی متری 90 میلیون تومان که نسبت به میانه قیمت خانه های منطقه یک در دی ماه پارسال 20 میلیون کمتر است. فروشنده برای اینکه راحت تر مشتری پیدا کند گفته واحدش را معادل خانه های مرکز تهران می فروشد و گفته در ازای 1.5 میلیارد به عنوان رهن کامل آن را اجاره می دهد.

مالک آپارتمان 73 متری در نیاوران تصمیم گرفته رقم پیشنهادی خودش بابت هر متر را 91 میلیون و 780 هزار تومان معین کند و از خریدار انتظار پرداخت شش میلیارد و 700 میلیون تومان را دارد. واحد طبقه دوم قرار گرفته است، اما از نعمت آسانسور محروم است. نداشتن پارکیگ را هم باید ایراد بعدی این واحد بدانیم که 14 سال از زمان ساختش می گذرد. واحد 60 متری دیگری را در نیاوران با کمتر از متری 100 میلیون می فروشند. قیمت این واحد که 15 سال از ساختش می گذرد، به وسیله فروشنده پنج میلیارد و 900 میلیون اعلام شده است. نداشتن آسانسور را می توانیم مهمترین ایراد واحد بدانیم که ارزش هر متر آن به شکل تقریبی 98 میلیون و 300 هزار تومان محاسبه می گردد.

نو ترین فایل ها برای خرید آپارتمان در نیاوران

متراژ

تعداد اتاق خواب

عمربنا

توضیحات

قیمت کل

120 متر

دوخوابه

یک سال

مبله و فول امکانات

45 میلیارد

85 متر

دوخوابه

نوساز

فول امکانات

36.6 میلیارد

100 متر

دوخوابه

نوساز

استخر و جکوزی

31 میلیارد

73 متر

یکخوابه

14 سال

بدون امکانات

6.7 میلیارد

81 متر

دوخوابه

30 سال

بدون امکانات

7.6 میلیارد

100 متر

دوخوابه

16 سال

بدون امکانات

9 میلیارد تومان

منبع: فرارو
انتشار: 22 خرداد 1402 بروزرسانی: 22 خرداد 1402 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 30425

به "قیمت آپارتمان در نیاوران؛ نوساز و فول متری 430 میلیون!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان در نیاوران؛ نوساز و فول متری 430 میلیون!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید