قیمت جدید هر متر مسکن ملی در پرند اعلام شد

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محسن وطن خواهی، مدیرعامل شرکت عمران شهر جدید پرند با بیان اینکه واحدهای مسکن ملی که در شهر جدید پرند به اتمام رسیده اند، واحدهای مسکن مهری بوده اند که در مرحله فونداسیون قرار داشته اند، گفت: بخش عمده ای از این واحدها به دلیل تخلفات پیمانکاران نیمه کاره رها شده بودند اما با همکاری وزارت راه و شهرسازی ساخت این واحدها به اتمام رسید.

قیمت جدید هر متر مسکن ملی در پرند اعلام شد

او ادامه داد: واحدهای مسکن مهری که تبدیل به مسکن ملی شده اند، تفاوت بسیار زیادی از لحاظ کیفیت، مصالح ساختمانی، نما و سازه دارند و تمامی استاندارهای آنها مورد تایید است.

وطن خواهی با اشاره به اینکه مساحت این واحدها از مساحت واحدهای مسکن مهر بیشتر است، اضافه کرد: متوسط مساحتی که برای این واحدها در نظر گرفته شده 85 تا 110 متر است و از لحاظ سازه، نازک کاری آن ها نیز با تمامی استاندارهای روز دنیا مطابقت دارد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه مصالح ساختمانی که در این واحدها به کار گرفته شده در مقایسه با سایر واحدها از استاندارد بهتری برخودار است، اضافه کرد: شیرآلات و مشاعات واحدهای مسکن ملی از کیفیت بالایی برخودار هستند.

افتتاح یک هزار واحد مسکن ملی در شهر پرند تا انتها سال

به گفته وطن خواهی حدود 2 هزار واحد مسکن مهری که در مرحله فونداسیون و پی ریزی قرار داشتند، تبدیل به مسکن ملی شدند و حدود یک هزار از این واحدها تا عید به بهره برداری می رسد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند اظهار کرد: ساخت این واحدها از 4 ماه پیش آغاز شده است و امیدواریم نیمی از این واحدها را تا عید به بهره برداری برسانیم.

وطن خواهی با تاکید بر اینکه سهمیه ساخت مسکن ملی در پرند 25 هزار واحد بوده است، گفت: مسکن ملی در چند دسته در حال ساخت است که تعدادی از آنها در قالب مشارکت، تعدادی در قالب واگذاری گروهی و تعدادی هم در قالب مسکن یکم و از طریق واریز مبلغ توسط متقاضی ساخته می شود که امیدواریم تا انتها سال یک هزار از آنها را تحویل دهیم.

او شرح داد: آورده اولیه متقاضیان برای مسکن ملی 40 میلیون تومان است که بخش عمده ای از آنها واریز شده و سایر مبالغ هم در مراحل مختلف از جمله 30 تا 40 میلیون تومان واریز می شود.

وطن خواهی اضافه کرد: هزینه ساخت مسکن ملی در شهر پرند کمی افزایش یافته و قیمت تمام شده هر متر مربع حدود 4 میلیون تومان است.

مدیرعامل شرکت عمران پرند در انتها شرح داد: 77 هزار واحد مسکن مهر تا به امروز به بهره برداری رسیده اند و حدود 10 هزار واحد باقی مانده اند که امیدواریم بتوانیم با کمک شورای تامین، اعتبار آنها حل وفصل کنیم و تا انتها سال به بهره برداری برسانیم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 4 بهمن 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14234

به "قیمت جدید هر متر مسکن ملی در پرند اعلام شد" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت جدید هر متر مسکن ملی در پرند اعلام شد" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت جدید هر متر مسکن ملی در پرند اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید