مدل های زیبا و دیدنی هفت سین سگ 97

به گزارش دَبی بلاگ، برای هفت سین امسال خود می توانید در کنار جام ها و یا ظروف دیگر هفت سین از نماد سگ به صورت نمدی، عروسکی، کاغذی و یا گل چینی استفاده نمایید. در اینجا مدل های زیبای مختلفی از هفت سین سگ وجود دارد.

مدل های زیبا و دیدنی هفت سین سگ 97

نماد حیوان سال 97 سگ می باشد، به این منظور می توانید آرایش سفره هفت سین خود را با عروسک و مجسمه های سگ انجام بدهید. خبرنگاران در اینجا انواع روش ها و ایده های جالب برای درست کردن هفت سین سگ را به شما ارائه می دهد.

درست کردن هفت سین سگ با مجسمه

این روش ساده ترین راه برای داشتن سفره هفت سین برای سال سگ است. برای این کار راه های مختلفی وجود دارد. می توانید مجسمه های سگ که به عنوان جامدادی و یا جای وسایل آرایشی و زینتی در بازار به فروش می رسد را از بازار تهیه کنید و با استفاده از آن ها سفره هفت سین خود را تزیین کنید.

همچنین بعضی تولیدی ها، مجسمه های آماده مدل سگ هفت سین را می سازند و کار را برای شما راحت می کنند. تنها کافی است آنها را خریداری کرده و نمادهای هفت سین را در جاهای معین شده قرار دهید.

همچنین بخوانید: آموزش 2 مدل سگ نمدی فانتزی برای هفت سین

درست کردن هفت سین سگ با عروسک دست ساز

این روش نسبت به روش قبلی سخت تر اما بسیار متنوع تر و زیباتر است. شما با استفاده از نمد، خمیرچینی و یا گچ می توانید عروسک های سگ درست کنید و آنها را روی جام، کاسه و یا حتی ظرف های دست ساز خود بچسبانید.

همچنین می توانید سفره هفت سین سگ را به طور کامل با استفاده از خمیر چینی و یا گچ درست کنید.

مدل های جالب و مختلف هفت سین با نماد سگ

در این روش تنها کافی است از خلاقیت خود استفاده کنید و یک هفت سین زیبا برای عید درست کنید. یک راه ساده این است که هفت سین با وسایل دور ریختنی درست کنید، مثلا قسمت های پایین بطری نوشابه را ببرید و بعد با کاغذ یا مقوا رنگی برای آن چشم و گوش درست کنید و روی آن بچسبانید.

همچنین می توانید گلدان های طرح سگ را بر سر سفره عید قرار دهید تا یک هفت سین با نماد سال سگ داشته باشید.

همچنین بخوانید: آموزش 3 مدل کاردستی سگ برای عید نوروز

گروه خانه داری خبرنگاران

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: setare.com
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14931

به "مدل های زیبا و دیدنی هفت سین سگ 97" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های زیبا و دیدنی هفت سین سگ 97"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید