مارک زاکربرگ: اینستاگرام به زودی میزبان NFT خواهد بود

به گزارش دَبی بلاگ، مارک زاکربرگ، مدیرعامل شرکت متا اظهار داشت که اینستاگرام به زودی میزبان NFT ها خواهد بود. او در این رابطه اطلاعات چندانی مطرح نکرد، اما به نظر می رسد که در این پلتفرم محبوب به زودی کاربران قادر به نمایش NFTهای خود خواهند بود و بعلاوه در این محیط می توانند به خرید و فروش NFTها بپردازند.

مارک زاکربرگ: اینستاگرام به زودی میزبان NFT خواهد بود

ماه های گذشته خبرهای مختلفی در خصوص تصمیم شرکت متا برای اضافه کردن NFT ها به اینستاگرام مطرح شده است. اواخر سال گذشته میلادی، آدام موسری، مدیر عامل شرکت اینستاگرام به این موضوع اشاره نموده بود که تیمی حرفه ای به صورت متمرکز در حال آنالیز اضافه کردن NFT ها به این شبکه اجتماعی است تا کاربران بتوانند NFT را به صورت تصویر پروفایل خود نمایش دهند و حتی بتوانند NFT ایجاد نموده و به خرید و فروش آن بپردازند. بعلاوه تعدادی از مدیران متا از علاقه خود به اضافه نمودن قابلیت بهره گیری از NFT در پلتفرم های خود اطلاع دادند.

اگرچه در این مورد شایعات زیادی مطرح شده، اما هنوز دقیقا تعیین نیست که NFT ها در اینستاگرام به چه صورتی حضور خواهند داشت. مارک زاکربرگ پیش تر در خصوص NFT و متاورس صحبت و به این موضوع اشاره نموده بود که این حوزه ها می توانند حکمرانی دنیای دیجیتال را از آن خود نمایند. در حال حاضر، به نظر می رسد که او در خصوص NFTها به عنوان اشیاء دیجیتال فکر می نماید. وی در ادامه شرحات خود اضافه نمود: من امیدوارم لباس هایی که آواتارهای شما در متاورس می پوشند، به صورت NFT دربیاید که شما بتوانید از آن ها در موقعیت های مختلف استفاده کنید.

اگرچه شنیده شد که تیم هایی در فیسبوک و اینستاگرام روی یکپارچه سازی NFT کار می نمایند، اما هنوز به صورت دقیق تعیین نیست که این شرکت چه برنامه هایی را در این حوزه دنبال می نماید. همانطور که می دانید فیسبوک ماه ها قبل نام شرکت خود را به متا تغییر داد تا از این پس تمرکز خود را روی دنیای متاورس قرار دهد. باید دید که در نهایت ایده های این شرکت بزرگ فناوری در حوزه متاورس در نهایت به کجا خواهد رسید.

جدا از این ها، پلتفرم محبوب اینستاگرام در سال گذشته با اضافه نمودن قابلیت های تازه و بسیار کاربردی به اپلیکیشن خود توانست بر تعداد مخاطبین خود بیافزاید و سال جاری هم این شرکت میخواهد تا فرایند خوب را با ارائه قابلیت های کاربرپسند بیشتری ادامه دهد. به همین دلیل، اینستاگرام اخیراً از انتشار قابلیت بسیار کاربردی اطلاع داد که کاربران با آن می توانند پست ها، لایک ها و کامنت های حساب کاربری خود را به صورت دسته جمعی حذف نمایند.

بر اساس تازهترین اطلاعات منتشر شده، این پلتفرم محبوب با انتشار قابلیتی تازه به کاربران این اجازه را می دهد که کامنت ها و پست های مد نظر خود را به صورت دسته جمعی پاک نمایند و علاوه بر آن، تعاملات و فعالیت های گذشته حساب کاربری خود را نیز مورد آنالیز قرار دهند.

این شرکت اخیراً اعلام نموده که تیم اینستاگرام در حال کار روی قابلیت تازهی است که برنامه لایوهای آینده کاربر را نمایش می دهد. آدام موسری، مدیر اینستاگرام این ویژگی تازه را با ویدئویی که در صفحه توییتر خود منتشر کرد، شرح داد و اعلام کرد که کاربران اکنون می توانند از بنر خاصی در فید پروفایل خود استفاده نمایند تا به دیگران اطلاع دهند که در تاریخ تعیین قرار است لایوی را برگزار نمایند. بعلاوه فالوورها می توانند با انتخاب این بنر در آن مشترک شوند تا پیش از شروع لایو به آن ها یادآوری گردد.

بعلاوه این شبکه اجتماعی پرطرفدار اطلاع داده که در حال آزمایش امکان نمایش استوری های به صورت عمودی با گروه کوچکی از کاربران است. باید دید در روز های آینده چه قابلیت های مهم و کاربردی دیگری در اختیار کاربران پرشمار این پلتفرم محبوب قرار می گیرد.

منبع: Techcrunch

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 24002

به "مارک زاکربرگ: اینستاگرام به زودی میزبان NFT خواهد بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مارک زاکربرگ: اینستاگرام به زودی میزبان NFT خواهد بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید