همه چیز درباره سفرمارکت؛ بازار آنلاین سفر و گردشگری

به گزارش دَبی بلاگ، دلتان برای یک سفر مجذوب کننده و لذت بخش تنگ شده است اما نمی دانید برنامه سفر خود را از کجا شروع کنید؟ می خواهید به یکی از شهرهای داخلی یا خارجی سفر کنید اما نمی دانید از کدام وب سایت می توان مقرون به صرفه ترین بلیط هواپیما را انتخاب کرد؟

همه چیز درباره سفرمارکت؛ بازار آنلاین سفر و گردشگری

در پی وب سایتی می گشت که بتوانید در آن قیمت هتل ها یا اقامتگاه های بوم گردی را با یکدیگر مقایسه کنید؟

بدون آن که وقت زیادی را صرف جستجو در فضای اینترنت کنید یا به آژانس های گردشگری مختلف زنگ بزنید، می توانید به وبسیات سفرمارت مراجعه کنید و برترین محصول مورد نظرتان را در حوزه سفر و گردشگری، از میان صدها وب سایت مختلف با قیمت مناسب بخرید. Safarmarket یک بازار آنلاین برای خرید محصولات گردشگری اعم از بلیط هواپیما، بلیط قطار، هتل، ویلا و اقامتگاه بوم گردی و تور گردشگری است. تا خاتمه این مقاله همراه ما باشید تا همه چیز را درباره سفرمارکت؛ بازار آنلاین سفر و موتور جستجوی هوشمند خدمات گردشگری بدانید.

سفرمارکت؛ بازار آنلاین محصولات گردشگری

سفرمارکت یک بازار آنلاین برای خدمات گردشگری مثل بلیط هواپیما، تور، هتل، قطار و اقامتگاه است. در این وب سایت صدها عرضه کننده این خدمات حضور دارند. شما به راحتی می توانید از میان محصولات مختلفی که به وسیله تأمین کنندگان معتبر خدمات گردشگری عرضه می شوند، برترین و مقرون به صرفه ترین محصول را بخرید.

چه محصولاتی در سفرمارکت به فروش می رسد؟

این محصولات شامل بلیط هواپیما، هتل، بلیط قطار، تور گردشگری و ویلا، اقامتگاه بوم گردی و انواع دیگری از اقامتگاه است. در ادامه هر کدام از این محصولات را بیشتر شرح می دهیم.

بلیط هواپیما

اگر می خواهید به یکی از کشورهای خارجی سفر کنید یا در پی رزرو بلیط هواپیما به مقصد شهرهای داخلی هستید، با مراجعه به وب سایت سفرمارکت می توانید انواعی از بلیط هواپیما در کلاس های پروازی اکونومی، بیزینس و فرست را بخرید. بلیط های نمایش داده شده در سفرمارکت به وسیله شرکت های هواپیمایی (ایرلاین) داخلی و خارجی عرضه شده اند. این بلیط ها به صورت سیستمی یا چارتری به فروش می رسند. تنها کافی است که مشخصات اولیه ای نظیر شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ پرواز رفت، تاریخ پرواز بازگشت، کلاس پروازی و تعداد مسافرین را انتخاب کنیدتا لیستی از بلیط های هواپیمایی مختلف به شما نمایش داده گردد.

در این بخش فیلترهای مختلفی وجود دارد که در ادامه نام آنها را می بینید:

  • شرکت هواپیمایی

  • ساعت پرواز

  • بازه قیمتی

  • نوع بلیط (سیستمی یا چارتری)

  • مدت زمان پرواز

  • وب سایت های فروشنده

بلیت قطار

در این وبسایت لیستی از قطارهای مختلف در کلاس های یک ستاره تا 5 ستاره (لوکس) که به صورت کوپه ای یا اتوبوسی به وسیله شرکت های حمل ونقل ریلی مختلفی عرضه می شوند وجود دارد. تنها کافیست مشخصات اولیه ای نظیر شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ رفت، تاریخ بازگشت و تعداد مسافرین را انتخاب کنید تا لیستی از بلیط های مختلف به شما نمایش داده گردد. فیلترهای این بخش شامل:

  • بازه قیمت

  • زمان حرکت

  • مدت ساعت سفر

  • نوع سالن (6 نفر یا چهارنفره)

  • تعداد توقف

  • شرکت های ریلی مختلف

هتل

اگر می خواهید در یکی از هتل های شهرهای داخل یا خارج از ایران اتاق رزرو کنید، می توانید با مراجعه به وب سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت و وارد کردن مشخصات اولیه ای نظیر مقصد، تاریخ ورود، تاریخ خروج، تعداد اتاق ها و تعداد مسافرین، لیستی از هتل های مختلف را مشاهده کنید. هتل های نمایش داده شده در سفرمارکت ممکن است 2 ستاره، 3 ستاره، چهارستاره یا پنج ستاره باشند.

فیلترهای بخش رزرو هتل در سفرمارکت شامل موارد زیر می گردد:

  • ستاره هتل

  • نوع اقامتگاه

  • بازه قیمت

  • وب سایت های عرضه کننده هتل

ویلا و اقامتگاه

اگر می خواهید انواعی از اقامتگاه های مختلف را در یک وبسایت مشاهده کنید، به سفرمارکت مراجعه کنید. اقامتگاه های ارائه شده در این وبسایت شامل هتل آپارتمان، اقامتگاه بوم گردی، هتل سنتی، آپارتمان، خانه یا سوئیت می گردد.

بعد از وارد کردن مشخصات اولیه ای نظیرشهر مقصد، تاریخ ورود، تاریخ خروج و تعداد مسافرین با لیستی از اقامتگاه های مختلف روبرو می شوید. با کلیک بر روی هر اقامتگاه می توانید موارد زیر را مشاهده کنید:

  • عکس های مختلف اقامتگاه

  • امکانات و خدمات موجود در آن

  • موقعیت مکانی آن بر روی نقشه

  • قیمت آن اقامتگاه

تور گردشگری

می توانید برای تعطیلات پیش روی خود در یکی از تورهای گردشگری که به مقصد شهرهای توریستی داخلی و خارجی برگزار می گردد، از سفرمارکت بهره ببرید. با وارد کردن مشخصات اولیه ای نظیر شهر مبدأ، شهر مقصد، تاریخ ورود، تاریخ خروج، تعداد اتاق و تعداد مسافرین با لیستی از تورهای مختلف روبه رومی شوید.

با کلیک بر روی هر تور می توانید خدمات ارائه شده در آن تور مانند تاریخ و ساعت بلیط پرواز رفت و برگشت، شرکت هواپیمایی انجام دهنده پرواز رفت و برگشت، نام هتل، تعداد ستاره های هتل، خدمات و امکانات موجود در هتل وخدمات دیگری نظیر بیمه مسافرتی، راهنمای گردشگری، مدارک مورد احتیاج برای ثبت نام در تور، شرایط کنسلی و ترانسفور فرودگاهی اطلاع پیدا کنید.

نکته: تمامی خدماتی که در بالا ذکر کردیم، در تمام تورهای گردشگری که در وب سایت سفرمارکت به فروش می رسد، وجود ندارد و بسته به تصمیمات آژانس گردشگری عرضه کننده تور، این خدمات متفاوت می گردد.

مزایای خرید محصولات گردشگری در سفرمارکت

صرفه جویی در وقت

هنگامی که می خواهید برای یک سفر کاری یا تفریحی اقدام کنید، می توانید از راه های مختلفی محصولات موردنظر خود را بخرید. ابتدایی ترین راه مراجعه به آژانس های هواپیمایی و گردشگری برای خرید تور یا بلیط یا هتل است. راه آسان تر، جستجو در میان وب سایت های مختلفی است که موتور جستجوی گوگل به شما نمایش می دهد. اگر در پی سریع ترین راه برای پیدا کردن محصول موردنظر خود هستید، می توانید به وب سایت یا اپلیکیشن سفرمارکت مراجعه کنید. در سفرمارکت می توانید لیستی از تورهای گردشگری، اقامتگاه مختلف و بلیط وسایل حمل و نقلی نظیر قطار و هواپیما که به وسیله وبسایت های مختلف عرضه شده اند را مشاهده کنید.

صرفه جویی در هزینه

ازآن جایی که سفرمارکت یک بازار آنلاین خدمات گردشگری است و در آن محصولات سفر صدها وب سایت نمایش داده می گردد، به راحتی می توانید با مقایسه خدمات، امکانات و قیمت هر محصول، مقرون به صرفه ترین را برای خود انتخاب کنید.

تنوع محصولات انتخابی

همون طور که اشاره کردیم، در سفرمارکت حدود 100 وب سایت مختلف حضور دارند و این موضوع باعث تنوع محصولات نمایش داده شده در این بازار آنلاین می گردد.

جستجو بر اساس مقدار بودجه، علاقه و سلیقه شما

وجود فیلترهای مختلف در وب سایت و اپلیکیشن سفرمارکت، این امکان را به شما می دهد که براساس مقدار بودجه، علاقه و سلیقه خود، متناسب ترین محصول را در کمترین زمان ممکن پیدا و بخرید.

امکان مقایسه قیمت خدمات گردشگری در یک صفحه

همون طور که گفتیم، محصولات نمایش داده شده در سفرمارکت به وسیله صدها وب سایت مختلف عرضه شده اند. با مراجعه به این بازار آنلاین می توانید تنها در یک صفحه لیستی از محصولات مختلف را مشاهده کنید و با مقایسه قیمت هر کدام، مقرون به صرفه ترین را بخرید.

دسترسی آسان به وسیله گوشی همراه

با نصب اپلیکیشن سفرمارکت بر روی گوشی هوشمند خود، در هرکجا که باشید، تنها با اتصال به اینترنت، می توانید از خدمات این اپلیکیشن بهره ببرید و محصول گردشگری موردنظر خود را در سریع ترین زمان ممکن بخرید.

امکان استفاده از تخفیف های دوره ای سفرمارکت

سفرمارکت در بعضی از اوقات سال اقدام به برگزاری جشنواره های جذابی برای مشتریان خود می نماید. با شرکت در این جشنواره ها می توانید از تخفیفات دوره ای سفرمارکت برای خرید محصول گردشگری مورد نظر خود بهره ببرید.

چگونه از سفرمارکت خرید کنیم؟

برای استفاده از خدمات گردشگری سفرمارکت می توانید آدرس اینترنتی آن را به نشانیsafarmarket.com را در نوار ابزار بالای مرورگر خود تایپ کنید یا اپلیکیشن سفرمارکت را از فروشگاه های آنلاین اپلیکیشن نظیر گوگل پلی، چهار خونه، اپ گالری، مایکت و کافه بازار دانلود کنید.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 اسفند 1401 بروزرسانی: 23 اسفند 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29512

به "همه چیز درباره سفرمارکت؛ بازار آنلاین سفر و گردشگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همه چیز درباره سفرمارکت؛ بازار آنلاین سفر و گردشگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید