مانور مشترک روسیه-الجزایر در دریای مدیترانه

به گزارش دَبی بلاگ، وزارت دفاع روسیه اعلام کرد تعدادی از کشتی های ناوگان دریای سیاه این کشور به همراه نیروی دریایی الجزایر، مانور نظامی مشترکی را در مناطق غربی دریای مدیترانه انجام دادند.

مانور مشترک روسیه-الجزایر در دریای مدیترانه

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از پایگاه خبری-اینترنتی شبکه تلویزیون ازوزدا، وزارت دفاع روسیه گفت، تعدادی از کشتی های ناوگان دریای سیاه به همراه نیروی نظامی- دریایی الجزایر مانور مشترک خود در آب های ساحلی دریای مدیترانه را به انتها رساندند

بر اساس این اطلاعات، در جریان این مانور ناوچه آمیرال ماکاروف، کشتی گشت واسیلی بیکوف و کشتی نجات سی.بی-739 متعلق به ناوگان دریای سیاه روسیه اقدامات مشترکی را به منظور تامین امنیت در منطقه دریای مدیترانه انجام دادند. در جریان این مانور، تمرینات ویژه ای برای اجرای اقدامات بازرسی کشتی های غیرنظامی مشکوک به فعالیت های دزدی دریایی و قاچاق غیرقانونی کالا و همچنین آموزش های مربوط به کنترل حمل و نقل اقتصادی انجام گرفت.

کشتی ها روسی پس از بارگیری مهمات در بندر الجزیره، آب های این کشور را ترک کرده و به وظایف محوله خود در ترکیب گروه دائم کشتی های روسی در منطقه دریای مدیترانه ادامه خواهند داد.

ملوانان روسی در مدت اقامت خود در الجزایر از مکان های تاریخی بازدید کرده و کشتی های ناوگان دریای سیاه روسیه نیز برای بازدید همتایان الجزایری باز بود.

تمرینات نظامی دریایی مشترک روسیه-الجزایر در بخش های غربی دریای مدیترانه انجام گرفت.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 دی 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4080

به "مانور مشترک روسیه-الجزایر در دریای مدیترانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مانور مشترک روسیه-الجزایر در دریای مدیترانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید