محمدی: هدف کسب 4 مدال طلا وزنه برداری معلولان در جهانی قزاقستان است

به گزارش دَبی بلاگ، رییس انجمن وزنه برداری معلولان گفت: سعی داریم در مسابقات جهانی قزاقستان با کسب 4 مدال طلا به بهترین نتیجه ممکن دست پیدا کنیم.

محمدی: هدف کسب 4 مدال طلا وزنه برداری معلولان در جهانی قزاقستان است

بابک محمدی در گفت وگو با خبرنگاران، پس از دعوت از 10 وزنه بردار معلول به اردوی آمادگی برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان اظهار کرد: بعد از بازی های پاراآسیایی جاکارتا سعی داشتیم اردوی آمادگی تیم ملی وزنه برداری را برگزار کنیم که بنا به دلایلی برگزار نشد. بنابراین نخستین اردوی آمادگی تیم وزنه برداری برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان که سهمیه ورودی برای بازی های پارالمپیک 2020 توکیو است از فردا با حضور 10 وزنه بردار که جز بهترین وزنه برداران معلول هستند در محل فدراسیون برگزار و تا شش اردیبهشت ادامه خواهد داشت. البته در این اردو وضعیت وزنه برداران از نظر رکوردی مورد بررسی قرار می گیرد تا شرایط تیم را برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان ارزیابی کنیم.

وی همچنین درباره حضور دوباره مجید فرزین در تیم ملی وزنه برداری اضافه نمود: فرزین هر چند سال گذشته در بازی های پاراآسیایی جاکارتا و مسابقات آسیایی ژاپن نتوانست حضور پیدا کند، اما وی یکی از سرمایه های وزنه برداری معلولان است و با دعوت از او در این اردو سعی کردیم شانس دوباره ای به فرزین بدهیم تا خود را در وزن 80 یا 88 کیلوگرم نشان دهد و یکی از وزن ها را برحسب رکوردش انتخاب کند. به هر صورت وی یکی از امیدهای ما برای کسب مدال است.

رئیس انجمن وزنه برداری معلولان پیرامون این پرسش که آیا نفرات دعوت شده به اردو، نفرات اعزامی به جهانی قزاقستان هستند، شرح داد: بعد از انتها نخستین اردو وضعیت وزنه برداران برای شرکت در مسابقات جهانی قزاقستان با هماهنگی کادر فنی مورد بررسی قرار خواهد گرفت. البته وزنه برداران دعوت شده جز بهترین وزنه برداران کشور هستند و ما سعی می کنیم روی همین نفرات تمرکز کنیم.

محمدی با اشاره به نبود وزنه بردار در دسته 49 و 54 کیلوگرم در تیم ملی وزنه برداری معلولان، گفت: در این دو دسته چون وزنه بردار مطرح و خوبی نداریم در سبک وزن وزنه بردار به تیم ملی دعوت نکردیم و سعی کردیم برای ارتقای رنکینگ جهانی خود بیشتر روی وزن هایی سرمایه گذاری کنیم که شانس کسب مدال در مسابقات جهانی داشته باشند. البته در این دو وزن وزنه برداران جوانی داریم که در حال سرمایه گذاری روی آنها هستیم. قطعاً بعد از مسابقات جهانی قزاقستان به اردوی تیم ملی دعوت خواهند شد.

وی در انتها در خصوص وضعیت تیم در مسابقات جهانی قزاقستان اظهار کرد: پیش بینی ما کسب 3 تا 4 مدال طلا بویژه در سنگین وزنهاست. اینکه در مسابقات جهانی قزاقستان به عنوان قهرمانی دست پیدا کنیم یا خبر؟ بستگی به شرایط وزنه برداران دارد. تلاش ما بر این است که بهترین نتیجه را در قزاقستان کسب کنیم.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 13 تیر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 712

به "محمدی: هدف کسب 4 مدال طلا وزنه برداری معلولان در جهانی قزاقستان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محمدی: هدف کسب 4 مدال طلا وزنه برداری معلولان در جهانی قزاقستان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید