مراکز خرید سن پترزبورگ؛ از او پونت روژ تا بازارچه قدیمی (قسمت دوم)

به گزارش دَبی بلاگ، سن پترزبورگ علاوه بر تاریخ و فرهنگ غنی، مراکز خرید عالی برای تمام اقشار دارد. می توانید در کنار سرد زدن به جاهای دیدنی سن پترزبورگ، خرید و گشت وگذار در این مراکز را هم در برنامه تان قرار دهید.

مراکز خرید سن پترزبورگ؛ از او پونت روژ تا بازارچه قدیمی (قسمت دوم)

مطالعه قسمت اول

سن پترزبورگ مانند میلان، پاریس و نیویورک عرضه نماینده انواع برندهای معروف، همچنین برندهای داخلی و سمساری های جذاب است. این مراکز خرید، بسیار شبیه مراکز خرید غرب هستند. برندهای داخلی و خارجی لوکس بسیاری را در این مغازه های در کنار هم می بینید. بیشتر این مراکز خرید دارای کافه، رستوران و مراکز سرگرمی هستند.

اگر قصد سفر به سن پترزبورگ یا هر یک از شهرهای روسیه را دارید، به یاری خبرنگاران قیمت تور روسیه و تورهای سن پترزبورگ را مقایسه کنید و تور مدنظرتان را با کمترین قیمت از آژانس های معتبر همکار خبرنگاران خریداری کنید.

تور روسیه با کمترین قیمت

در قسمت قبل با بعضی اوت لت ها و فروشگاه های لوکس آشنا شدیم. در ادامه به معرفی دیگر مراکز خرید این شهر می پردازیم.

او پونت روژ (Au Pont Rouge)

او پونت روژ که در سال 1907 بنا شد یکی از اولین فروشگاه های زنجیره ای جهان است که پس از 108 سال در سال 2015 بازگشایی شد. خانواده سلطنتی روسیه از اولین مشتری های این مرکز خرید بودند و حالا شما هم می توانید در تجربه آن ها سهیم باشید. امروزه او پونت روژ انعکاسی از درخشش، پویایی، و بهترین های شهری است که در آن نوآوری، فرهنگ و سنت نقش های مهمی را ایفا می نمایند. این مرکز خرید با مساحت 4000 مترمربع مجموعه ای از کالاهای منحصربه فردی چون سوغات و هدایای روسی، و انواع کالاها با برندهای مرغوب است.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به او پونت روژ: Admiralteiskaya
  • ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

بولشوی گاستینی (Bolshoy Gostiny Dvor)

از قرن 18 تا به حال این ساختمان زرد رنگ یکی از بزرگ ترین مراکز خرید سن پترزبورگ بوده و هست. این مرکز خرید مجموعه ای بیش از 100 مغازه با طراحی بسیار زیبا و کلاسیک است. طبقه اول مکان فروش خاویار، سوغات، کفش، لوازم آرایشی و آلات موسیقی است. در طبقه دوم می توانید پوشاک، اسباب بازی، خز و کلاه تهیه کنید. یک رستوران نیز در این مجموعه وجود دارد.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو نزدیک به مرکز خرید بولشوی: Nevsky pr.
  • ساعت کار: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب.

گرند پلس (Grand Palace)

گرند پلیس یکی از لوکس ترین مراکز خرید سن پترزبورگ است که شامل بوتیک هایی چون اسکادا (Escada)، فرلا (Furla) و بربری (Burberry) است. از جمله مکان های محبوب و پر رفت و آمد این مجموعه کافه ها و رستوران های آن است. از دیگر امکانات گرند پلس پارکینگ است.

  • نزدیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید گرند پلس: Nevsky pr.
  • ساعت کار: هر روز از ساعت 11 صبح تا 9 شب.

فروشگاه زنجیره ای مسکوفسکی (Moskovsky)

مرکز خرید مسکوفسکی یکی از مراکز خرید بزرگ واقع در یکی از خیابان های اصلی شهر و تقریبا نزدیک به فرودگاه است. هرآنچه احتیاج داشته باشید مردانه، زنانه یا بچگانه را می توانید از این مجموعه تهیه کنید. نکته مهم این است که تمام مغازه ها بیست و چهار ساعت شبانه روز باز هستند بنابراین در هر ساعتی که بخواهید می توانید وسایل مورد احتیاجتان را تهیه کنید. در مسکوفسکی انواع برندهای خارجی و داخلی در دسترس هستند.

  • نردیک ترین ایستگاه مترو به مرکز خرید مسکوفسکی: Moskovskaya

پسج یا بازارچه (Passage)

این بازارچه سرپوشیده قدیمی یکی از بهترین مکان های شهر است که دارای سقفی شیشه ای به طول 180 متر است. در طبقه دوم قهوه خانه های زیبایی وجود دارد که چشم اندازی بی نظیر را بدست می دهند. علاوه بر کافه رستوران های خوبی نیز در این بازار به چشم می خورند. از جمله کالاهایی که از این مکان می توانید تهیه کنید پوشاک، جواهرات، لوازم آرایشی و سوغات است.

  • ساعت کار: هر روز بجز یکشنبه ها از ساعت 10 صبح تا 9 شب.
  • یکشنبه ها از ساعت 11 صبح تا 9 شب.

مرکز خرید کیتای گورود

مرکز خرید کیتای گورود (Kitay Gorod Shopping Mall)، مرکز خرید منحصربه فردی با تولیدنمایندگان و فروشندگان چینی است و پروژه جدیدی از نوع خود در سن پترزبورگ به حساب می آید. ساکنان این محله می توانند تمام مایحتاج خود را در اینجا پیدا و با قیمت مناسبی خریداری نمایند. اما این همه ماجرا نیست و مشتریان می توانند در یکی از رستوران های چینی دلی از عزا درآورند. این مرکز در Vyborgskoe Shosse و نزدیک به رینگ رود واقع شده است و به همین دلیل نه تنها دسترسی به آن آسان است، بلکه برای اهالی سن پترزبورگ و حومه شهر نیز جذابیت زیادی دارد. پارکینگ این مجموعه گنجایش 700 خودرو را داشته و مغازه ها در طبقه دوم قرار دارند.

مرکز خرید زانوسکی کاسکاد

مرکز خرید زانوسکی کاسکاد (Zanevskiy Kaskad shopping mall)، مرکزی مدرن در منطقه ای شلوغ و نزدیک به ایستگاه مترو Ladozhskaya و ایستگاه قطار Ladozhsky واقع شده است. این مرکز هفت طبقه بلافاصله پس از افتتاحیه به شدت مورد استقبال ساکنان محلی نهاده شد. در چهار طبقه اول آن، سوپرمارکت Perekrestok، فروشگاه کامپیوتر ورلد، اسنارک بوک کلاب، هایپرمارکت الکترونیکی M.Video و بیش از 200 مغازه فروش لباس و کفش و لوازم تزئینی وجود دارد. سینما Kronverk با پنج سالن نمایش و همینطور یک فود کورت در طبقه پنجم قرار دارند. طبقه ششم و هفتم به مرکز تجاری اختصاص دارد. در مجاورت این مرکز خرید، پارکینگ طبقاتی با گنجایش 300 خودرو به چشم می خورد که از تمام طبقات مرکز خرید قابل دسترسی است.

شعبه شماره دو زانوسکی کاسکاد در مجاورت ایستگاه مترو Ladozhskaya واقع شده است که در دسامبر 2011 افتتاح شد و با 4,600 مترمربع شامل فروشگاه های عرضه لباس، کفش و وسایل تزئینی و اوت لت های خدماتی است.

سومین شعبه آن نیز در دسامبر 2013 شروع به کار کرد و فروشگاه های متعددی از سامسونگ تا دیپلمات در آن فعالیت می نمایند. علاوه بر غرفه های فروش، اوت لت های خدماتی، کلوپ اسپرت لایف فیتنس، کافه، پردیس سینمایی، محوطه سرگرمی و مرکز تجاری نیز در زانوسکی کاسکاد وجود دارد.

  • ساعت کاری: هر روز از ساعت 10 صبح تا 10 شب

برای آشنایی با سایر مراکز خرید یا جاهای دیدنی سن پترزبورگ می توانید در خبرنگاران فهرست کاملی از آن ها را به همراه آدرس، تصاویر و موقعیت مکانی روی نقشه مشاهده و سفرتان را برنامه ریزی کنید.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: کجارو / inyourpocket.com
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2847

به "مراکز خرید سن پترزبورگ؛ از او پونت روژ تا بازارچه قدیمی (قسمت دوم)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مراکز خرید سن پترزبورگ؛ از او پونت روژ تا بازارچه قدیمی (قسمت دوم)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید