مردم رعایت نکنند، محدودیت های شدیدی اعمال می شود

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/کرمانشاه استاندار کرمانشاه گفت: متأسفانه در دو هفته گذشته به دلیل عدم رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی تعداد مبتلایان به بیماری کرونا در استان روندی افزایشی داشته و این موضوع بسیار نگران کننده است.

مردم رعایت نکنند، محدودیت های شدیدی اعمال می شود

هوشنگ بازوند با اعلام زنگ خطر دوباره کرونا در کرمانشاه گفت: بر اساس گزارش معاون وزیر بهداشت و سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا، استان کرمانشاه در شرایط هشدارو خطر قرار گرفته و عدم رعایت نکات بهداشتی و مراقبت های توصیه شده به ویژه در طرح فاصله گذاری هوشمند عامل اصلی این افزایش آمار و تعداد مبتلایان به بیماری کرونا است.

بازوند با اشاره به بستری شدن 218 نفر به دلیل بیماری کرونا در بیمارستان گلستان خاطرنشان ساخت: براساس اعلام دانشگاه علوم پزشکی آمار مبتلایان به کرونا در استان افزایشی است و با تداوم فرایند فعلی سلامت مردم در خطر خواهد بود.

نماینده عالی دولت در کرمانشاه گفت: با توجه به این شرایط و در صورت تایید ستاد ملی کرونا محدودیت های ترددی بیشتری در استان اعمال خواهد شد.

وی افزود: مردم باید مطلع باشند که عدم رعایت توصیه های بهداشتی هزینه های زیادی را به استان در مقوله سلامت و سایر حوزه های کسب و کار وارد خواهد کرد.

استاندار کرمانشاه با بیان اینکه در صورت تداوم این فرایند افزایشی، برای قطع زنجیره انتقال کرونا تدابیر جدیدی اندیشیده خواهد شد، افزود: در این زمینه همه موظف به همکاری هستند، زیرا سلامت عمومی برای همه ما اولویت دارد.

وی در پایان یادآور شد: در این مرحله از فرآیند کنترل و مهار بیماری مشارکت مردم بسیار موثر است و نظارت بیشتری برای انجام پروتکل های بهداشتی در تمامی شهرستانها انجام و با افرادی که سلامت مردم را به خطر بیاندازند، برخورد می شود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 مرداد 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9139

به "مردم رعایت نکنند، محدودیت های شدیدی اعمال می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مردم رعایت نکنند، محدودیت های شدیدی اعمال می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید