مرغ ها روباه را از پا درآورند

به گزارش دَبی بلاگ، مرغ های مزرعه ای در شمال غرب فرانسه مظنون به قتل روباهی هستند که سعی داشته وارد لانۀ آنها گردد.

مرغ ها روباه را از پا درآورند
  • مجله جانوران

این اتفاق در یک مدرسه کشاورزی روی داده است، جایی که 6 هزار مرغ نگهداری می شوند.

این روباه آخر هفتۀ گذشته و در زمان تعطیلی مدرسه، شامگاه وارد مرغداری می گردد و به نظر می رسد که پشت درِ اتوماتیک مرغداری که با غروب خورشید بسته می گردد، گیر می افتد.

دانش آموزان مدرسه Le Gros Chêne شروع هفته با ورود به مدرسه بدن بی جان روباه را پیدا می نمایند. به نظر می رسد جمع بزرگی از مرغ ها به روباه حمله نموده و با منقارهایشان آن را از پا در آورده اند.

به گفتۀ پاسکال دانیل مدیر این مدرسه، این مرغ ها در تمام روز در فضای باز هستند و به جنگ با پرندگان بزرگتر عادت دارند. به همین دلیل احتمالا وقتی روباه وارد محل زندگیشان شده، آنها درصدد دفاع از خود برآمده اند. مرغ ها بصورت گروهی به روباه حمله نموده و او را در گوشه ای گیر انداخته اند و تا زمانی که شکم او را پاره ننموده اند، دست از نوک زدن برنداشته اند.

آخرین باری که یک روباه به این مزرعه آمد سال گذشته بود و به گفتۀ مسئولان مدرسه، آن حادثه سرانجامی متفاوت داشت و مرغ های بسیاری کشته شدند.

البته به نظر می رسد برخلاف ظاهر آرام این مرغ ها در طول روز و در فضای باز مدرسه، این اولین بار نیست که آنها چهره ای جنگجو از خود نشان می دهند؛ چراکه پیش از این نیز چند باری اهالی مدرسه، کبوترهای مرده را در آشیانه آنها پیدا نموده بودند.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 550

به "مرغ ها روباه را از پا درآورند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرغ ها روباه را از پا درآورند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید