مشخصاتی جدید از گوشی ویوو نکس 3 منتشر شد ، از 5G تا نمایشگر فوق العاده زیبا و فاقد دکمه فیزیکی

به گزارش دَبی بلاگ، اخیرا اطلاعاتی جدید از گوشی ویوو نکس 3 منتشر شده است که در نوع خود جالب است اگرچه اطلاعات درباره گوشی ویوو نکس 3 اطلاعات جدیدی منتشر شده است، اما اخیرا اطلاعاتی جدیدتر درباره این گوشی منتشر شده است.

مشخصاتی جدید از گوشی ویوو نکس 3 منتشر شد ، از 5G تا نمایشگر فوق العاده زیبا و فاقد دکمه فیزیکی

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، این گوشی با تراشه اسنپدراگون 855 پلاس و 5G رونمایی می گردد. سنسور سامسونگ ISOCELL Bright GW1 سامسونگ و دوربین سلفی با زاویه دید 13 مگاپیکسلی و یک دوربین تله فوتو 13 MP نیز از دیگر ویژگی های این گوشی است.

شاید بتوان به راحتی گفت که گوشی ویوو نکس 3 یک گوشی زیبا است ، اما صفحه نمایش این گوشی را می توان یکی از مهترین جلوه های زیبایی این گوشی دانست. این گوشی با نمایشگر پی اولد و 6.89 اینچی و نسبت صفحه نمایش به بدنه چشمگیر 99.6٪ارائه شده است. این به دلیل لبه های بسیار خمیده صفحه نمایش و تقریباً 90 درجه است.

ویوو نکس 3 با داشتن صفحه در طرفین از کلیدهای فیزیکی خداحافظی می نماید. اکنون مطابق با اعلامیه رسمی مطبوعاتی این شرکت، این گوشی دارای تاچ حساس لمسی است که دکمه ها را شبیه سازی می نماید. افزون بر این یک ویژگی به نام X-Axis Haptic وجود دارد که لرزش راحت تری را در هنگام بازی یا تایپ به کاربران ارائه می دهد.

در بخش سخت افزاری و داخلی این تلفن نیز تغییرات بسیار چشمگیر است. این گوشی با 8 یا 12 گیگابایت رم همراه است ، در حالی که فضای ذخیره سازی آن 256 گیگابایت است. این گوشی دارای اسنپدراگون 855 پلاس است که جای تعجب ندارد. ظرفیت دیگر باتری 4500 میلی آمپر ساعت با شارژ سریع 44W است.

این گوشی دارای سه قیمت است که بر اساس وضعیت ذخیره سازی و حافظه و 5G تغییر می نماید.

منبع: انتخاب
انتشار: 27 مهر 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 2656

به "مشخصاتی جدید از گوشی ویوو نکس 3 منتشر شد ، از 5G تا نمایشگر فوق العاده زیبا و فاقد دکمه فیزیکی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشخصاتی جدید از گوشی ویوو نکس 3 منتشر شد ، از 5G تا نمایشگر فوق العاده زیبا و فاقد دکمه فیزیکی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید