معتمدی: با هیچ ورزشکاری پدرکشتگی نداریم، مهردلان برنامه اش را به فدراسیون بدهد، انجام می دهیم

به گزارش دَبی بلاگ، سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی گفت: مهردلان هم هر وقت که برنامه اش را بدهد و مربی اش را معین کند، برنامه وی را عملی می کنیم.

معتمدی: با هیچ ورزشکاری پدرکشتگی نداریم، مهردلان برنامه اش را به فدراسیون بدهد، انجام می دهیم

پژمان معتمدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره برگزاری جلسه هیئت رئیسه فدراسیون دوومیدانی در روز دوشنبه گفت: ما در فدراسیون سه اولویت را معین نموده ایم؛ معین شرایط نفرات ملی پوشان، تصویب ساختار سازمانی فدراسیون و در نهایت برگزاری انتخابات. در جلسه روز گذشته هیئت رئیسه نیز درباره تدوین ساختار سازمانی بحث و گفتگو شد تا بتوانیم پس از جمع بندی های نهایی آن را تصویب کنیم.

وی اضافه نمود: در اولویت اول که معین شرایط ورزشکاران است، آنها را به سه بخش تقسیم نموده ایم. گروه A نفراتی هستند که پیروز به کسب سهمیه المپیک شده اند که حسن تفتیان و احسان حدادی در این گروه حضور دارند. گروه B مربوط به کسانی است که سهمیه نگرفته اند، اما جزو نفرات بالای رنکینگ هستند و می توانند به وسیله رنکینگ به المپیک بروند که در این گروه شاهین مهردلان و مهدی پیرجهان حضور دارند. در گروه C نیز کسانی قرار دارند که بهترین رکوردشخصی شان ولو اینکه قدیمی هم باشد، به نفر آخر رنکینگ نزدیک است. برای مثال رکورد ورودی المپیک در پرش ارتفاع 2.33 متر است، اما نفراتی با رکورد 2.28 هم در رنکینگ هستند. از آنجایی که کیوان قنبرزاده در گذشته توانسته رکورد 2.26 را به نام خود ثبت کند، برای او شانس کسب سهمیه را متصور شده ایم.

سرپرست دبیری فدراسیون دوومیدانی ادامه داد: در جلسه ای که روز شنبه با رئیس کمیته ملی المپیک داشتیم، قرار شد که هر سه گروه این ورزشکاران را حمایت کنیم، هر چند که شاید بعضی از آنها پیروز به کسب سهمیه نشوند، اما برای بازی های آسیایی 2022 و همچنین المپیک 2024 آماده می شوند. نفراتی مثل حمیدرضا کیا و حسین رسولی ورزشکاران آینده داری هستند و در گروه C قرار دارند و حمایت خواهند شد. ما طی روزها و هفته های اخیر با ورزشکاران صحبت و آغاز به بستن قرارداد با آنها و مربیان شان نموده ایم تا با خیالی راحت تمرینات خود را انجام بدهند.

معتمدی گفت: تنها کسی که نه برنامه اش را ارائه داده و نه به فدراسیون مراجعه نموده و نه اینکه مربی اش را معین نموده، شاهین مهردلان است. شاید اینکه در این شرایط تصمیم به خداحافظی گرفته، یک رفتار غیر حرفه ای بوده است. ما با هیچ ورزشکاری پدرکشتگی نداریم. مهردلان هم هر وقت که برنامه اش را بدهد و مربی اش را معین کند، برنامه وی را عملی می کنیم.

وی در پاسخ به این سوال که آیا این هزینه ها برای ورزشکاران آن هم در دوره اداره فدراسیون با سرپرست باعث ایجاد بدهی نمی گردد؟ گفت: من از سال 78 تا دوره ریاست افشین داوری در فدراسیون کار اجرایی انجام می دادم و طول همه این سال ها هرگز رئیسی را ندیدم که به فکر ورزشکاران المپیکی و کسب سهمیه نباشد. هر کسی که در فدراسیون باشد، این هدف گذاری را انجام خواهد داد. قطعاً اگر ورزشکاران رها شوند، رئیس آینده فدراسیون هم از این موضوع متاثر خواهد شد.

معتمدی بیان کرد: تا به امروز از بودجه سال 98 نزدیک به 60 درصد را دریافت نموده ایم و وزیر ورزش هم که قول داده بودجه فدراسیون های المپیکی تا سرانجام سال به 90 درصد برسد. همچنین کمیته ملی المپیک و رئیس آن قول یاری داده و قرار است هم تا سرانجام سال و هم در اردیبهشت ماه به فدراسیون برای حمایت از ورزشکاران یاری گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 5364

به "معتمدی: با هیچ ورزشکاری پدرکشتگی نداریم، مهردلان برنامه اش را به فدراسیون بدهد، انجام می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معتمدی: با هیچ ورزشکاری پدرکشتگی نداریم، مهردلان برنامه اش را به فدراسیون بدهد، انجام می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید