مقاله: بازسازی سالن اجتماعات چگونه است؟

به گزارش دَبی بلاگ، نکته مهم بعدی، نورپردازی است که باید به بهترین شکل انجام شود تا تمام حضار در زمان سخنرانی یا اجراهای روی صحنه، تصویر واضحی از صحنه داشته باشند. به طور کلی برای داشتن جلسه ای با کیفیت و مفید برای حاضران، طراحی باید به گونه ای باشد که فضایی اعتماد بخش و صمیمی فراهم شود.

مقاله: بازسازی سالن اجتماعات چگونه است؟

به طور کلی در طراحی دکوراسیون داخلی و بازسازی ساختمان چنین سالن هایی علاوه بر مسائل زیبایی شناختی، در زمینه معماری، رنگ و نورپردازی، موارد فنی، نمایشگرها، سیستم کنترل مرکزی، استانداردهای سیستم های صوتی، صحنه، مبلمان، کفپوش و دیوارپوش های آکوستیک باید توجه فراوانی صورت بگیرد.

یکی از مسائل مهم در مورد داشتن دید خوب از صحنه، اختلاف ارتفاع صندلی های سالن اجتماعات نسبت به هم است. زمان کف سازی سالن نیاز است که به این مسئله توجه ویژه ای شود. برای این که دید افرادی نشسته در عقب خوب باشد، نیاز است که اختلاف ارتفاع ردیف ها بین 10 تا 12 سانتیمتر باشد.

سالن اجتماعات از نظر فضا به سه بخش مختلف تقسیم بندی می شود؛ بخش اول، ورودی سالن اجتماعات است. این بخش باید به نحوی طراحی شود که افراد ورود و خروج راحتی داشته باشند و به مشکلی بر نخورند. در ضمن فضای مناسب برای انجام بررسی های امنیتی و حتی شاید گیشه فروش بلیت هم فراهم باشد.

منبع مقاله: بازسازی سالن اجتماعات چگونه است؟

انتشار: 30 آذر 1400 بروزرسانی: 30 آذر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 21692

به "مقاله: بازسازی سالن اجتماعات چگونه است؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: بازسازی سالن اجتماعات چگونه است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید