فروش تابلوی عاشورای کآرام جان می رود

به گزارش دَبی بلاگ، تابلوی عاشورایی کآرام جان می رود اثری از محمدرضا محمدحسین که از شروع محرم در فرهنگ سرای رسانه در حال فراوری است، همزمان با اربعین حسینی برای احداث مدرسه ای در استان خوزستان به فروش می رسد.

فروش تابلوی عاشورای کآرام جان می رود

به گزارش شهر به نقل از پایگاه خبری تحلیلی فرهنگ و هنر، ترسیم تابلوی عاشورایی کآرام جان می رود توسط محمدرضا محمدحسین از نقاشان برجسته سبک قهوه خانه ای و از شاگردان استاد عباس بلوکی فر از ابتدای محرم در فرهنگ سرای رسانه شروع شد. حرکتی که از همان ابتدا قرار بود در اربعین حسینی با فروش اثر در راه حرکتی حسینی به اتمام برسد.

این اثر ارزشمند به همت فرهنگ سرای رسانه با مشارکت موسسه مردم نهاد مهر گیتی و سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس، به نفع مدرسه سازی رونمایی شده و به حراج گذاشته می گردد. در این رویداد که به صورت زنده از صفحه اینستاگرام موسسه مردم نهاد مهرگیتی پوشش داده می گردد، قرارداد ساخت مدرسه ای در استان خوزستان امضا خواهد شد.

آیین رونمایی و فروش تابلوی عاشورایی کآرام جان می رود پنجشنبه 17 مهرماه، ساعت 10 تا 12 صبح در فرهنگ سرای رسانه برگزار می گردد.

این آیین را به صورت زنده از صفحه اینستاگرام فرهنگ سرای رسانه به نشانی @farhangsararesaneh و صفحه اینستاگرام موسسه مردم نهاد مهر گیتی به نشانی @mehrgiti دنبال کنید.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

kurdeblog.ir: مجله سرگرمی و گردشگری

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 8 مهر 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 12297

به "فروش تابلوی عاشورای کآرام جان می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فروش تابلوی عاشورای کآرام جان می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید