ناویلی، از جذاب ترین محله های میلان

به گزارش دَبی بلاگ، محله ناویلی در میلان

ناویلی (Navigli) محله ای رو به رشد در میلان ایتالیا است که به اسم کانال بزرگی که از این قسمت از شهر می گذرد نامگذاری شده و مغازه های کوچک و رستوران های زیادی برای چشیدن غذاهای اصیل میلانی دارد. این محله که در جنوب غربی کلیسای جامع معروف میلان قرار گرفته است با تعداد زیادی از موزه ها و گالری ها محله ای هنری هم به شمار می رود. می خواهیم درباره محله ناویلی در میلان بیشتر حرف بزنیم، در ادامه خبرنگاران را همراهی کنید.

ناویلی، از جذاب ترین محله های میلان

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

میلان شهری پر زرق و برق است که برای کشف جواهر منحصربفردش باید بیشتر وقت بگذارید. خوشبختانه میلان شهری مناسب برای پیاده روی است و برخلاف دیگر کلانشهرهای مهم اروپایی همچون شهری فشرده به نظر می آید. آثار هنری ارزشمند، بناهای جذاب، رستوران هایی با کلاس جهانی و آرامشی بی نهایت این شهر را به گنجینه ای بی مثال در ایتالیا تبدیل نموده است. با وجود کانال بزرگی که در این محله وجود دارد اینجا بی شباهت به ونیز نیست! در کنار کانال رستوران های زیادی هست که با غذاهای اصیل محلی از شما پذیرایی می نمایند و چشم اندازهای جذابی از کانال و شهر دارند. بدون شک یکی از تفریحات این محله رفتن به نزدیکی کانال ناویلی و رستوران گردی و مغازه گردی است. می خواهیم درباره تفریحاتی که باید در محله ناویلی انجام دهید حرف بزنیم.

قایق سواری کنید

کانال گرند ناویلی، قدیمی ترین کانال شهر میلان که اسم شهر هم از آن گرفته شده، قرن هاست که اهمیت زیادی برای شهر دارد. این کانال با طول بیش از 50 کیلومتر در سال های 1177 تا 1257 ساخته شده و در ابتدا برای حمل و نقل مصالحی مثل سنگ های مرمرین استفاده شد، همان مصالحی که برای ساخت تعداد زیادی از بناهای خارق العاده شهر به کار رفتند. امروز کانال ناویلی و نواحی اطراف آن تعداد زیادی بوتیک، گالری، کافه و رستوران را در خود جای داده و منطقه ای توریستی را پدید آورده است. در طول ماه های گرم تابستان می توانید به تورهای یک ساعته قایق سواری ملحق شوید و در این کانال گشت و گذار کنید.

از کلیسای Sant Eustorgio دیدن کنید

قدمت این کلیسا به قرن 4 برمی شود و یکی از قدیمی ترین کلیساهای میلان است. این کلیسا که هم نمای بیرونی و هم طراحی داخلی جالب توجهی دارد در گذشته محل نگهداری بقایای سه پادشاه بود و امروز به نقاشی های دیواری تعدادی از هنرمندان مشهور ایتالیایی معروف است.

غذاهای دریایی بخورید

یکی از بهترین راه ها برای درک فرهنگ میلان و غرق شدن در سنت های محلی، لذت بردن از غذاهای اصیل است. اطراف کانال ناویلی مملوء از رستوران های جذابی است که در آن ها نه فقط می توانید غذاهای سنتی میلان را امتحان کنید بلکه فرصتی مناسب برای شناخت فرهنگ مردم این شهر هم پیدا می کنید. مثلا رستوران I Pesciolini جایی عالی در قلب کانال است که غذاهای خوشمزه دریایی و ماهی های مخصوص را با قیمت مناسب سرو می نماید و چشم اندازهای جذابی هم دارد.

غروب آفتاب کانال ناویلی را تماشا کنید

کانال ناویلی که زمانی مهمترین راستا ارتباطی شهر بود و همینطور نواحی اطرافش امروز به بخش پرهیاهو و سرزنده شهر تبدیل شده اند که رستوران ها، کافه ها و گالری های هنری زیادی دارد. اینجا جایی مناسب برای نشستن و لذت بردن از غروب است و مطمئنا چشم اندزاهای نفسگیرش حالا حالاها از یادتان نمی رود.

به گالری های هنری بروید

محله ناویلی یکی از رو به رشد ترین محله های میلان و بهشتی برای هنردوستان است. اگر به هنر و گشت و گذار در گالری های کوچک علاقه دارید حتما خودتان را به این محله برسانید. درسته که در بسیاری از این گالری ها آثار برجسته به نمایش در نیامده اما این گالری ها به استعدادهای جوان شهر، فرصت نمایش آثار خود را داده اند. در طول هفته طراحی گردشگران می توانند نمایشگاه های موقتی زیادی را در این محله پیدا نمایند.

به بوتیک ها و مغازه ها بروید

میلان به عنوان پایتخت مد، معتبرترین طراحان و برندهای معروف جهان را دارد. با این حال در این محله همچنان تعداد زیادی مغازه کوچک هست که به دور از شلوغی و هیاهوی خیابان های معروف خرید، گوهرهایی پنهان را در معرض فروش و نمایش گذاشته اند.

از پارک شهر میلان دیدن کنید

این پارک که در پشت کلیسای دی سان لورنزو واقع شده است زمانی محلی عمومی برای اجرای اعدام بود و به همین دلیل پیشینه خوبی ندارد اما از زمانی که در دهه 1930 به پارک تبدیل شده به چشم اندازهای طبیعی زیبا معروف است. مردم میلان این پارک را به تنوع درختان خصوصا گونه های مختلفی از افرا می شناسند.

از کلیسای دی سان لورنزو دیدن کنید

مثل کلیسای قبلی که از این محله معرفی کردیم این کلیسا هم برای قرن 4 ام است و از قدیمی ترین کلیساهای شهر به شمار می رود. مصالح به کار رفته برای کلیسای اولیه از آمفی تئاتر و دیگر بناهای مهم رومی گرفته شده با این حال کلیسا در قرن 16 و اوایل قرن 20 تحت نوسازی های گسترده نهاده شد. این کلیسا شاهکار معماری است و در آن شانس تماشای سبک های مختلف معماری را دارید، سبک هایی که در طول قرن ها برای ساخت و بازسازی این کلیسا به کار رفته اند.

منبع: theculturetrip.com

منبع: الی گشت
انتشار: 8 بهمن 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 4490

به "ناویلی، از جذاب ترین محله های میلان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ناویلی، از جذاب ترین محله های میلان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید