نشست ارتقای مدیریت بلایا با فناوری فضایی برگزار می شود

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران به نقل از سازمان فضایی ایران، در سومین روز کارگاه آموزشی بین المللی استفاده از فناوری فضایی برای مدیریت سیل، خشکسالی و منابع آب، جلسه تعاملی تقویت نهادی و آمادگی برای بهبود ارزیابی ریسک مدیریت بلایا با هدف راهکارهای افزایش همکاری در بین مردم و ذینفعان خصوصی مدیریت حوادث در مقیاس بین المللی، ملی و منطقه ای برگزار می شود.

نشست ارتقای مدیریت بلایا با فناوری فضایی برگزار می شود

کارگاه آموزشی بین المللی استفاده از فناوری فضایی برای مدیریت سیل، خشکسالی و منابع آب با همکاری دفتر امور فضای ماورای جو سازمان ملل متحد (UNOOSA) و به میزبانی سازمان فضایی ایران 18 تا 20 مردادماه 1400 به صورت آنلاین برگزار می شود که طی هماهنگی های به عمل آمده، ثبت نام در این کارگاه برای تمام متخصصان، کارشناسان، اساتید دانشگاه، دانشجویان و علاقمندان آزاد و به صورت رایگان است.

بر این اساس روز سوم این کارگاه جلسه تعاملی تقویت نهادی و آمادگی برای بهبود ارزیابی ریسک مدیریت بلایا برگزار می شود. در این نشست فرصتی برای بخش خصوصی در نظر گرفته شده است تا به ارائه تجربیات و دستاوردهای خود در حوزه مدیریت بلایا (سیل و خشکسالی) و منابع آب بپردازند.

سازمان فضایی ایران از تمامی فعالین بخش خصوصی (شرکت خصوصی / استارت آپ) دعوت کرده در صورت تمایل برای ارائه دستاوردها و تجربیات خود در این پنل تخصصی ثبت نام کنند.

سخنرانی ها پس از طرح و تصویب در کمیته علمی کارگاه، در تاریخ 20 مردادماه از ساعت 14 تا 15:30 به زبان انگلیسی ارائه خواهند شد.

آخرین مهلت ثبت نام برای ارائه در پنل تخصصی اول مرداد ماه 1400 است.

برنامه کارگاه و نحوه ثبت نام در سایت سازمان فضایی ایران در دسترس است.

dorezamin.com: دور زمین: سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 19463

به "نشست ارتقای مدیریت بلایا با فناوری فضایی برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نشست ارتقای مدیریت بلایا با فناوری فضایی برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید