نوسازی بافت فرسوده و توسعه سرانه فضای سبز کهریزک در دستور کار است

به گزارش دَبی بلاگ، خبرگزاری خبرنگاران- شهردار کهریز ک در بازدید نیمروزی از محلات، نوسازی بافت فرسوده و توسعه سرانه فضای سبز را یکی از اولویت های کهریزک مطرح کرد.

نوسازی بافت فرسوده و توسعه سرانه فضای سبز کهریزک در دستور کار است

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران از تهران، اولین بازدید میدانی محلات و ملاقات چهره به چهره شهردار کهریزک با اهالی شهر از محله قلعه شیخ شروع شد.

علی کلهر؛ شهردار کهریزک در اولین بازدید میدانی همراه با معاونان و مدیران اجرایی حوزه مدیریت شهری از محله قلعه شیخ گفت: یکی از مهمترین راهکارهای احصاء مسائل و معضلات شهر، حضور میدانی و ملاقات چهره به چهره با اهالی شهر محسوب می گردد به همین منظور در راستای آشنایی کامل با مسائل محلات و ایجاد خدمات عادلانه در همه محلات، اولین بازدید میدانی را از محله قلعه شیخ، یکی از محلات قدیمی و کم برخوردار شهر در دستور کار قرار دادیم.

وی اضافه کرد: در بازدیدهای میدانی، علاوه بر شناسایی ملاقاتی مسائل و استفاده از نظر تخصصی کارشناسان هریک از حوزه های شهرداری، ملاقات مستقیم و چهره به چهره با اهالی نیز تاثیر بسزایی در رصد مسائل شهر دارد.

شهردار کهریزک اصلاح ترافیکی معابر، بهسازی فضای سبز محلی، تعویض و بازسازی عمرانی جداول، انهار و کفپوش معابر، آنالیز فرایند پیشرفت فیزیکی پروژه بوستان مشاهیر و ... را از شاخص ترین اولویت های عمرانی و خدماتی محله قلعه شیخ عنوان نمود که پس از آنالیز کارشناسی در جلسه ای که پس از بازدید میدانی با حضور مدیران حوزه های مربوطه برگزار می گردد، در لیست اجرا قرار می گیرد.

کلهر در این بازدید میدانی ارز محله کریم آباد نیز گفت: متاسفانه در سالهای اخیر محلات حاشیه ای شهر که دارای بافت روستایی هستند نسبت به محلات مرکزی کهریز ک از توسعه و توجه کمتری برخوردار بوده اند و تمرکز گرایی مدیران بر روی محلات نوپا و هسته اصلی شهر سبب شده تا محلات حاشیه ای مانند کریم آباد، تبایین، حمزه اباد و... از سرانه کمتری برخوردار شوند و ضرباهنگ توسعه در این محلات سرعت کندی را داشته باشد که انشالله با نگاه ویژه بر مبنای عدالت گستری در محلات شهر، کاستی های این محلات جبران می گردد.

شهردار کهریزک گفت: پس از آنالیز های کارشناسی، برطرف مسائل زیست محیطی، عمرانی، ترافیکی، خدماتی و فرهنگی این محله با فوریت در دستور کار واحدهای مربوطه حوزه مدیریت شهرداری قرار می گیرد.

وی در بازدید از محله کریم آباد به همراه تیم کارشناسی همراه در تمامی معابر محله حضور یافت و از نزدیک به طور چهره به چهره با اهالی ملاقات کرد و از مسائل حوزه شهری در این محله باخبر شد.

انتهای پیغام/ح.ابویسانی

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 7 بهمن 1400 بروزرسانی: 7 بهمن 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 22404

به "نوسازی بافت فرسوده و توسعه سرانه فضای سبز کهریزک در دستور کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوسازی بافت فرسوده و توسعه سرانه فضای سبز کهریزک در دستور کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید