همایش صنعتگران و انتخابات 1400 برگزار گردید

به گزارش دَبی بلاگ، پنجمین همایش از سلسله نشست های هم اندیشی کمیته های اصناف و اقشار شورای وحدت، عصر پنجشنبه (21 اسفند) با عنوان همایش صنعتگران و انتخابات 1400 در مرکز همایش های جمعه برگزار گردید.

همایش صنعتگران و انتخابات 1400 برگزار گردید

به گزارش خبرنگاران، در ابتدای این نشست حکیم جوادی رییس کمیته صنعتگران شورای وحدت با اشاره به ظرفیت ها و مسائل صنعتگران در حوزه های مختلف اجرایی و قانونی گفت: علی رغم موانع فراوانی که وجود دارد صنعت در کشور ما توانسته به این میزان پیشرفت کند.

رئیس کمیته صنعتگران شورای وحدت اضافه کرد: گاهی قوانینی در مجلس و دولت ایجاد می گردد که به دور از واقعیت های حوزه صنعت و صنعت گری است. در حال حاضر تنها برای انتخابات 1400 در شورای وحدت جمع نشدیم بلکه این هدف را داریم که در همه عرصه های کاری خود اثرگذار باشیم.

در بخش دیگری از این نشست مهدی غضنفری وزیر اسبق صنعت، معدن و تجارت با بیان اینکه تا با مفهوم حکمرانی آشنا نشویم و ابعاد آن مورد گفت وگو قرار نگیرد با تصمیمات الاکلنگی در این زمینه روبرو می شویم، اظهار کرد: در حال حاضر با مفهموم حکمرانی برخورد آئین وار می گردد. در مجمع تشخیص مصلحت نظام، سیاست های کلی و تصمیمات کلی گرفته می گردد و در مجلس هم قانون های 5 ساله تقنین می گردد و بعد به سراغ بودجه ای می فرایند که نه با آن تصمیمات کلی و نه با این قوانین 5 ساله همخوانی دارد.

وزیر اسبق صمت با تاکید بر اینکه رییس جمهور آینده باید درک درستی از مفهوم حکمرانی داشته باشد، توضیح داد: فردی که یارانه، کارت سوخت و مسکن مهر را مسخره کرد، درک درستی از حکمرانی نداشت. روحانی می گوید هم چرخ سانتریفیوژ و هم چرخ زندگی مردم چرخید، اما مردمی که در صف مرغ هستند، می گویند با کدام معیار می گویید چرخ اقتصاد می چرخد؟

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 16098

به "همایش صنعتگران و انتخابات 1400 برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش صنعتگران و انتخابات 1400 برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید