ورق بدنه تارا استاندارد است؟ ایمنی خودرو تارا مورد تایید است؟
به گزارش دَبی بلاگ، با توجه به انتشار ویدیوی نازک و ضعیف بودن ورق بدنه تارا ، ایران خودرو توضیحاتی داده، که براساس آن بر استاندارد بودن تولید و ایمنی خودرو تارا تاکید می کند. اما ماجرا چه بود؟
خبرنگاران - الهام زهره وند: پس از باز نشدن ایربگ خودروها در تصادف زنجیره ای بهبهان که بیشتر تولید داخل بودند، ایمنی خودروهای داخلی زیر ذره بین است. آن هم در شرایطی که امکانات تست ایمنی خودروها در کشور وجود ندارد.
در پی انتشار فیلمی در شبکه های اجتماعی مبنی بر ضعف ورق بدنه تارا که در پیج اینستاگرام خبرنگاران آن هم منتشر شد، ایران خودرو دو فیلم را برای خبرنگاران ارسال کرد تا از کیفیت بدنه خودرو تارا دفاع کند.
ویدیوی منتشر شده در خبرنگاران و ویدیوی توضیحات ایران خودرو را در کانال یوتیوب خبرنگاران پلاس تماشا کنید:
ایران خودرو می گوید ورقه بدنه تارا استاندارد است و خیال مشتریان راحت باشد.
کارشناس ایران خودرو که در این ویدیو سخن می گوید، در وهله اول معتقد است خودروی مورد نظر در ویدیو که درِ آن به اصطلاح قُر شده است و به راحتی فرو می رود، باید مورد کارشناسی قرار بگیرد.
وی که روی تصاویر مربوط به یک دستگاه خودرو که رو دری آن برداشته شده است سخن می گوید، ضمن فشردن درِ خودرو با دست، تاکید دارد تمامی قطعات خودرو براساس استانداردهای بدنه سازی و خودروسازی تولید می شوند و خیال مشتریان راحت باشد.
اینجا فیلم کامل تست های خبرنگاران را تماشا کنید:
تست و بررسی وحشتناک دنا توربو اسپرت تا حد مرگ
بررسی و تست دنا جوانان با موتور EFP
همه چیز درباره پژو 207 مولتی کالر؛ آیا ارزش خرید دارد؟
ساینا اس سایپا تست و بررسی شد؛ نرم، تنبل و خوش اشتها!
تست و بررسی دنا پلاس توربو اتوماتیک
تیبا سایپا را دقیق بشناسید
سمند سورن پلاس تست شد؛ شتاب خوب و دیگر هیچ
رازهای پژو پارس با موتور تازه؛ تست پرشیا زیر فشار
سیر تا پیاز خودرو شاهین سایپا در تست فنی
ورق بدنه تارا استاندارد است؟ ایمنی خودرو تارا مورد تایید است؟
درِ خودروی تارا روی خط بدنه سازی ایران خودرو
در این ویدیو می بینیم که کارشناس مربوطه اعلام می کند درون درها تقویتی بسیار محکم و سراسری وجود دارد که باعث استحکام درها می شود.
در ویدیویی دیگر که ایران خودرو در اختیار خبرنگاران گذاشته است، یکی از دیگر کارگران این خودروسازی در خط تولید تارا توضیحاتی می دهد.
این فرد برای اطمینان بیشتر به سالن بدنه سازی تارا در ایران خودرو سر زده است و می گوید: تقویتیِ قوی پشت در خودرو تعبیه شده، که اجازه قُری و دفرمگی را به در نمی دهد.
همه چیز درباره تارا ایران خودرو را اینجا بخوانید.
تاکسی سمند دوگانه سوز با یک میلیون کیلومتر پیمایش در موزه آرام گرفت
قرارداد مهرکام پارس با BMW به کجا رسید؟