کارهای سرگرم کننده برای نگه داشتن بچه ها در خانه

به گزارش دَبی بلاگ، حوصله ام سر رفته. کلمات ترسناک بچه ها وقتی در خانه گیر می نمایند و به بزرگسالان می گویند. مشغول نگه داشتن آنها با کارهای جالب، کلید حفظ آرامش است. پس از اینکه آنها با همه اسباب بازی ها بازی کردند، بهترین فیلم های بچگانه را تماشا کردند، بیشترین زمان را با تبلت بازی کردند و تمام میان وعده ها را خوردند، زمان آن رسیده است که نفس عمیقی بکشید و خلاق باشید.

کارهای سرگرم کننده برای نگه داشتن بچه ها در خانه

جهت دریافت خدمات رنگ پتینه کاری با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

خبرنگاران - فقط به اطراف خانه خود نگاه کنید. آن وسایل هنری را که در همه جا پراکنده است، ببرید و آنها را در یک مرکز هنری رسمی بچه ها جمع کنید. آنها را به چالش بکشید تا با نمایش هنری خود یک گالری کامل بسازند. با این وجود بهتر است، از آنها بخواهید از سرگرمی های خارج از خانه نیز استفاده نمایند: بازی های فضای باز ساعت ها سرگرمی را برای کل خانواده فراهم می نماید.

کاردستی بسازید

بگذارید خلاقیت آزادانه جریان پیدا کند و تمام آن ایده های کاردستی را که کنار گذاشته اید به زندگی برگردانید. یک ایده سریع و آسان: همانطور که نشان داده شده، یک ژورنال را با پارچه بپوشانید و برچسب بخیه نخی را به صورت دستی اضافه کنید. از این دفتر به عنوان مکانی برای نوشتن ایده های آینده بهره ببرید.

ایجاد یک نقطه آرام برای مطالعه

عظیمسالان و بچه ها به طور یکسان سزاوار مکانی آرام برای گم شدن در یک کتاب هستند. تمام آنچه برای ایجاد یک مکان مطالعه ایده آل احتیاج دارید یک جایگاه راحت، نورپردازی مناسب (در نزدیکی یک پنجره) و یک قفسه برای کتاب و مجله است.

ایجاد یک گوشه هنری برای بچه ها

کارهای جالب برای انجام پروژه های هنری بچه ها در خانه

خلق هنر سرگرم نماینده است و بیایید با آن روبرو شویم فعالیت های هنری بچه ها در خانه حسابی ریخت و پاش دارد. مداد رنگی، نشانگرها، رنگ ها، زرق و برق اکلیل ... برای نگه داشتن روحیه خودتان هم که شده، یک منطقه را معین کنید. یک سطح کار صاف را در آن قرار دهید و برای نمایش شاهکارهای فرزندتان یک تخته و یا تابلوی اعلانات را آویزان کنید. وسایل اضافی را در کشوها جمع کنید.

دستور آشپزی جدید را امتحان کنید

چیزهای سرگرم نماینده برای انجام دادن در خانه، آشپزی غذاهای جدید می تواند باشد

در کتاب های آشپزی به دنبال آن باشید (یا بهترین دستور پخت های شام را در اینترنت جستجو کنید) و با آشپزی آزمایش کنید. هر خانواده ای از یک دستور العمل جدید یا ترکیب دو مورد متناسب با موارد دلخواه قدردانی می نماید.

کاشت گل و گیاه

انجام کارهای جالب در باغ خانگی

بیرون بروید و دستانتان را کثیف کنید! هوای تازه و ارتباط مستقیم با طبیعت می تواند یاری کند ذهنتان را پاک کنید، خواه یک طرح عظیم برای کاشت سبزیجات یا مجموعه ظروف مورد علاقه برای کاشت گلهای فصلی داشته باشید.

تغییر دکوراسیون منزل

کارهای سرگرم نماینده برای انجام تغییر فضای مبلمان در منزل

اگر منظره همیشگی مبلمان خانه شما را خسته نموده است، سعی کنید مبلمان خود را از نو تنظیم کنید. توجه داشته باشید که منافذ و پریزهای برق در کجا قرار دارند. خبر خوب این است که اگر این تغییرات را دوست نداشتید، می توانید آن را به حالت قبل برگردانید!

منبع : countryliving

منبع: چمدان
انتشار: 8 تیر 1399 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 8364

به "کارهای سرگرم کننده برای نگه داشتن بچه ها در خانه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارهای سرگرم کننده برای نگه داشتن بچه ها در خانه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید