گفتگوی زنده مخاطبان رادیو با بازیگر طنز، اصغر سمسارزاده همصحبت مردم می گردد

به گزارش دَبی بلاگ، بازیگر پیشکسوت نمایش های رادیویی به استودیو پخش رادیو ایران می آید و با مخاطبان صحبت خواهد نمود.

گفتگوی زنده مخاطبان رادیو با بازیگر طنز، اصغر سمسارزاده همصحبت مردم می گردد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری خبرنگاران از شبکه رادیویی ایران، اصغر سمسارزاده چهره محبوب، قدیمی و شناخته شده عرصه کمدی که سالیان متمادی موجب شادی و خنده مخاطبان خود را فراهم آورده قرار است این بار در برنامه زنده صبح عید با شمارادیو ایران حضور داشته باشد.

ساجد قدوسیان تهیه کننده و سردبیر برنامه صبح عید با شما ضمن اعلام این خبر اضافه نمود: اصغر سمسارزاده بدون شک از محبوب ترین هنرمندان و کمدین های سرزمین ماست و بارها هنگام ضبط برنامه صبح آدینه با شما در حضور مردم شاهد استقبال کم نظیر مخاطبان و هواداران این هنرمند مردمی بوده ام.

هر چند اصغر سمسارزاده سالهاست که با برنامه صبح آدینه با شما همکاری می نماید اما کمتر دیده شده که او به صورت زنده در برنامه ای حضور پیدا کند. به همین جهت و به دلیل شرایطی که ویروس کرونا برای مردم جهان و کشورمان ایجاد نموده از اصغر سمسارزاده خواستم تا به استودیوی پخش رادیو ایران بیاید و در طول برنامه صبح عید با شما و به صورت زنده فضای مفرحی را برای مخاطبان ایجاد کند. ایشان پذیرفتند و به امید خدا یازدهم فروردین در برنامه حضور دارند.

برنامه صبح عید با شما ویژه برنامه گروه صبح آدینه با شما در ایام نوروز است که هر روز ساعت 9:30 صبح تا 12ظهر به تهیه کنندگی و سردبیری ساجد قدوسیان از آنتن رادیو ایران پخش می گردد.

انتهای پیغام/4104/

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری دانشگاه آزاد آنا
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 7183

به "گفتگوی زنده مخاطبان رادیو با بازیگر طنز، اصغر سمسارزاده همصحبت مردم می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفتگوی زنده مخاطبان رادیو با بازیگر طنز، اصغر سمسارزاده همصحبت مردم می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید