گواردیولا: برترین بازی این فصل مان ملاقات امروز مقابل چلسی بود، کار بازیکنانم فوق العاده است

به گزارش دَبی بلاگ، سرمربی تیم فوتبال منچسترسیتی از ملاقات امروز تیمش مقابل قهرمان اروپا به اسم برترین بازی فصل جاری شاگردان خود یاد کرد.

گواردیولا: برترین بازی این فصل مان ملاقات امروز مقابل چلسی بود، کار بازیکنانم فوق العاده است

به گزارش خبرنگاران، پپ گواردیولا که شاگردانش بعدازظهر امروز (شنبه) در هفته ششم لیگ برتر انگلیس پیروز شدند به لطف تک گل دقیقه 53 گابریل ژسوس با نتیجه یک بر صفر میزبان خود چلسی را شکست دهند و به رده دوم جدول رده بندی این رقابت ها صعود نمایند، پس از این بازی در پاسخ به این پرسش که آیا این برترین بازی منچسترسیتی در شش ماه اخیر بود؟، گفت: باید بگویم این برترین بازی این فصل مان بود.

وی اضافه نمود: در ماه های گذشته ما بازی های خوب زیادی از خود به نمایش گذاشته ایم، در غیر اینصورت نمی توانستیم فصل گذشته قهرمان لیگ برتر شویم و تا فینال لیگ قهرمانان اروپا پیشروی کنیم. کاری که این بازیکنان می نمایند، فوق العاده است. بعضی می گویند که شکست ما در فینال لیگ قهرمانان فاجعه بود، اما ما در 13 بازی که فصل گذشته در این رقابت ها انجام دادیم، 11 برد به دست آوردیم، در یک بازی مساوی کردیم و تنها در یک بازی شکست خوردیم.

سرمربی منچسترسیتی که تیمش سه شنبه شب باید در هفته دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به مصاف پاری سن ژرمن برود، توضیح داد: ثبت نتایج فصل گذشته لیگ قهرمانان استثنایی بود و در ادامه کار به ما یاری خواهد نمود و حالا باید خود را برای بازی با پاری سن ژرمن در پاریس آماده کنیم. مطمئنم که بازیکنانم می خواهند فصل خوب دیگری را برای طرفداران مان رقم بزنند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 20508

به "گواردیولا: برترین بازی این فصل مان ملاقات امروز مقابل چلسی بود، کار بازیکنانم فوق العاده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گواردیولا: برترین بازی این فصل مان ملاقات امروز مقابل چلسی بود، کار بازیکنانم فوق العاده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید