100 میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی به لرستان اختصاص یافت

به گزارش دَبی بلاگ، به گزارش خبرنگاران، محمد شریعتمداری شامگاه پنجشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه از محل منابع اشتغال زایی کشوری علاوه بر منابع استان، 100 میلیارد منابع به لرستان اختصاص دادیم، گفت: این منابع در حوزه مزیت های نسبی لرستان، گیاهان دارویی، گردشگری، آی تی، سنگ و دام سبک است.

100 میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی به لرستان اختصاص یافت

وی با بیان اینکه در این بخش ها لرستان دارای صندلی ویژه است و می تواند استفاده مطلوبی از آنها به عمل آورد، توضیح داد: مجموعه این تصمیمات می تواند به برداشتن قدم های توسعه در لرستان یاری کند. ‬

وزیر کار با اشاره به افتتاح و کلنگ زنی چند پروژه در شهرستان های الیگودرز و دورود طی امروز گفت: فردا در منطقه شمالی استان هستیم و در سفر دیگری به بخش جنوبی استان شامل ‬کوهدشت و پلدختر می رویم.

شریعتمداری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به موضوع دستمزد سال 98 گفت: شورای عالی کار جلساتی را در این مورد تشکیل داده است، اقدام سه جانبه نماینده کارگران و کارفرما و نماینده دولت در این رابطه انجام می گردد.

وی با بیان اینکه در این جلسات خیلی نظرها به هم نزدیک شده است و ‬امیدواریم در جلسه نهایی که پیش از سال برگزار می گردد تصمیم نهایی در خصوص میزان رشد حداقل دستمزد را که تکلیف شورای عالی کار است اعلام کنیم، اضافه نمود: امیدواریم با این اقدام شرایط مطلوب تری بر زندگی کارگران که از حداقل دستمزد برخوردار هستند به وجود آید و کارفرمایان هم به کار خود ادامه دهند.

pariha.com: پریها: اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 551

به "100 میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی به لرستان اختصاص یافت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "100 میلیارد تومان اعتبار اشتغال زایی به لرستان اختصاص یافت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید