17 میلیارد و 730 میلیون ریال تسهیلات به واحد های فناور طی 9 ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است

به گزارش دَبی بلاگ، رئیس پارک علم و فناوری گلستان از پرداخت 17 میلیارد و 730 میلیون ریال تسهیلات حمایتی توسط مجموعه پارک به واحد های فناور استان طی 9 ماهه نخست سال جاری اطلاع داد.

17 میلیارد و 730 میلیون ریال تسهیلات به واحد های فناور طی 9 ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، مهدی غفاری، رئیس پارک علم و فناوری گلستان در نهمین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه فرهنگیان این استان که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار گردید، گفت: دانشگاه فرهنگیان از دو منظر برای مجموعه پارک دارای صندلی ویژه است؛ نخست حضور سرمایه انسانی ارزشمند و دانشجویان نخبه و توانمندی که در این دانشگاه مشغول تحصیل هستند و نکته دوم این است که این افراد در آینده ای نزدیک، سیستم آموزش کشور را در اختیار خواهند داشت.

غفاری با بیان اینکه نوع احتیاج دانش آموزان در حال تغییر است و آموزش ها به گونه دیگری می تواند ارائه گردد، توضیح داد: پیشنهاد بنده به دانشجومعلمان این است که از قالب همیشگی که در حال حاضر برای ارائه آموزش ها استفاده می گردد، فاصله بگیرند و پیشنهادات خود را برای ارائه آموزش ها به گونه ای دیگر و یا به صورت اداره کردن استارتاپ هایی در حوزه آموزش مطرح نمایند.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان تاکید نمود: لزوما شخص نباید در حوزه تخصصی خودش ایده ای داشته و یا استارتاپ موفقی را اداره کند؛ در هر زمینه ای که شما بتوانید احتیاجی را به طور دقیق شناسایی و برای آن استارتاپی تعریف کنید که پاسخی برای یکی از احتیاج های بیرونی باشد و افراد حاضر باشند بابت آن احتیاج هزینه نمایند، ما در پارک علم و فناوری از آن حمایت خواهیم کرد.

وی در ادامه به مهم ترین دلیل شکست تیم های استارتاپی در ایران اشاره نمود و گفت: عمده ترین دلیل شکست تیم های استارتاپی در ایران، مشکل تیم سازی بر روی ایده است؛ به همین دلیل احتیاج است که افراد آموزش های لازم تیم سازی را ببینند و با اشخاص با تخصص های مختلف آشنا شوند.

غفاری ادامه داد: به همین دلیل یکی از رسالت های مهم پارک گلستان، برگزاری دوره های آموزشی مختلف از قبیل تیم سازی است که اغلب این دوره ها بدون دریافت هزینه از شرکت نمایندگان برگزار می گردد و کوشش می گردد این دوره ها در بازه های زمانی مختلف با حضور اساتید مجرب برگزار گردد و افراد آموزش ببینند تا در نهایت ریسک شکست آن ها به حداقل برسد و با علم و آگاهی کامل بتوانند رو به جلو حرکت نمایند.

وی همچنین به حمایت های اقتصادی اجرا شده توسط پارک گلستان از واحد های فناور در سال های اخیر اشاره نمود و گفت: پارک گلستان در سال 97 به میزان 300 میلیون تومان، در سال 98 میزان 709 میلیون تومان و در 9 ماهه نخست سال جاری میزان یک میلیارد و 730 میلیون تومان حمایت مستقیم از واحد های فناور انجام داده است.

رئیس پارک علم و فناوری گلستان در خاتمه از آمادگی کامل این پارک برای راه اندازی یک مرکز رشد مشترک با همکاری دانشگاه فرهنگیان اطلاع داد و گفت: امید داریم که با افتتاح این مرکز رشد مشترک بتوانیم دوره های آموزشی مختلفی را برگزار و خدمات متعدد از قبیل حمایت های اقتصادی را به مراجعه نمایندگان ارائه نماییم.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 14336

به "17 میلیارد و 730 میلیون ریال تسهیلات به واحد های فناور طی 9 ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "17 میلیارد و 730 میلیون ریال تسهیلات به واحد های فناور طی 9 ماهه نخست سال جاری پرداخت شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید