73 مرکز تخصصی سرطان در کشور فعالیت می کنند

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران/لرستان دبیر همایش آغاز به کار شعبه مرکز همیاری آموزش، اشتغال و درمان بیماران صعبت العلاج ایران در بروجرد گفت: 73 مرکز تخصصی سرطان در کشور فعالیت می کنند.

73 مرکز تخصصی سرطان در کشور فعالیت می کنند

حسین کردی در همایش شروع به کار شعبه مرکز همکمک آموزش، اشتغال و درمان بیماران صعبت العلاج ایران در بروجرد و کارگروه بین المللی دبیرخانه نهج البلاغه که امروز دوازدهم تیرماه در سالن اداره ارشاد بروجرد برگزار گشت، اظهار کرد: با راه اندازی مرکز همکمک اولین شعبه در لرستان شروع بکار می کند.

وی شرح داد: همچنین کارگروه بین المللی نهج البلاغه در سال 91 با برگزاری یک همایش با موضوع استفاده از نظرات علما و تدریس رشته نهج البلاغه در دانشگاه ها در بروجرد شروع بکار کرد.

دبیر همایش شروع به کار شعبه مرکز همکمک آموزش، اشتغال و درمان بیماران صعبت العلاج ایران در بروجرد گفت: در حال حاضر این کارگروه در 31 استان و 700 شهرستان سراسر کشور فعالیت دارد.

کردی با بیان اینکه بیش از 73 مرکز تخصصی سرطان در کشور فعالیت می کنند، اضافه کرد: در آینده ای نزدیک اولین همایش بیماران سرطانی ایران در بروجرد برگزار خواهد شد.

وی اضافه کرد: تلاش این مرکز بر این امر پایدار است تا بتوان بخشی از مسائل درمانی، مالی و اشتغال بیماران را رفع کرد یعنی با ایجاد زمینه هایی برای اشتغال بیماران مبتلا به سرطان به آن ها کمک کرد.

دبیر همایش بیان کرد: ارائه آموزش هایی به منظور ارتقای آگاهی جامعه نسبت به بیماری های صعب العلاج یکی دیگر از محورهای این مرکز همکمک است.

پریها: پریها، اخبار، سرگرمی، ورزش، فال، پزشکی، سینما، هنر، گردشگری

مجله سرگرمی: مجله سرگرمی و تفریحی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 1 شهریور 1400 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 9961

به "73 مرکز تخصصی سرطان در کشور فعالیت می کنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "73 مرکز تخصصی سرطان در کشور فعالیت می کنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید