سرنوشت انتخابات هیئت کشتی تهران همچنان نامعلوم، حمیدی: نمی دانستم قرار است این پروسه این قدر طولانی گردد

به گزارش دَبی بلاگ، درحالیکه هنوز زمان برگزاری انتخابات خبرساز هیات کشتی تهران تعیین نشده، سرپرست این هیئت تاکید می نماید که فکرش را نمی کرد این پروسه اینقدر طولانی گردد.

سرنوشت انتخابات هیئت کشتی تهران همچنان نامعلوم، حمیدی: نمی دانستم قرار است این پروسه این قدر طولانی گردد

حسن حمیدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با تاکید بر اینکه مهلت قانونی سرپرستی 6 ماهه او 13 آذر ماه به خاتمه خواهد رسید، گفت: فکر می کنم اداره کل ورزش و جوانان استان تهران برای معین کردن زمان برگزاری انتخابات هیئت تهران با فدراسیون کشتی در حال هماهنگی است که هر چه زودتر تاریخ را اعلام نمایند. سرپرستی من روز 13 آذر به خاتمه خواهد رسید.

وی در پاسخ به این سوال که چرا فرآیند برگزاری انتخابات این هیئت اینقدر طولانی شد، توضیح داد: واقعا من هم نمی دانم چرا این رخ داد. زمانی که حکم سرپرستی را برای من زدند گفتند یک مدت اینجا باش تا شرایط برگزاری انتخابات فراهم گردد و آن ابتدا اصلا نمی دانستم قرار است این پروسه اینقدر طولانی گردد ولی این وسط ناهماهنگی هایی به وجود آمد که همچنان در انتظار برگزاری انتخابات هستیم.

سرپرست هیئت کشتی تهران با تاکید بر اینکه کارهای این هیئت طبق برنامه پیش می رود، گفت: طبق تقویم کارها را انجام می دهیم و تا حد امکان کوشش داریم که کاری از قلم نیفتد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 10 فروردین 1398 بروزرسانی: 8 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 13

به "سرنوشت انتخابات هیئت کشتی تهران همچنان نامعلوم، حمیدی: نمی دانستم قرار است این پروسه این قدر طولانی گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سرنوشت انتخابات هیئت کشتی تهران همچنان نامعلوم، حمیدی: نمی دانستم قرار است این پروسه این قدر طولانی گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید