اجاره خانه در قشم برای مسافران نوروزی چقدر تمام می گردد؟

به گزارش دَبی بلاگ، خبرنگاران- اجاره خانه در قشم برای مسافران نوروزی دست کم شبی 500 هزار تومان هزینه دارد. با این پول مقرون به صرفه ترین سوییت های جزیره قشم را برای تعطیلات نوروزی می گردد اجاره کرد که به جز تلویزیون و یخچال هتلی های کوچک امکانات دیگری ندارند. در طرف مقابل بابت گران ترین گزینه های موجود در قشم پای ارقام هفت، هشت میلیونی بابت یک شب اجاره وسط است و استخر، سونا و اینجور چیز ها را می توانیم جزو مهمترین امکانات این آپارتمان ها بدانیم. تقریبا دو هفته تا شروع تعطیلات نوروز 1402 به جای مانده و در این مطلب نگاهی به شرایط اجاره خانه در قشم برای مسافران انداختیم.

اجاره خانه در قشم برای مسافران نوروزی چقدر تمام می گردد؟

به گزارش خبرنگاران، مالک سوییت 60 متری که یک اتاق خواب دارد، رقم اجاره را در تعطیلات نوروز 1402 شبی 500 هزار تومان اعلام نموده که البته این عدد 150 هزار تومان بیشتر از قیمت فعلی است. در این سوییت که جزو مقرون به صرفه ترین گزینه هاست حداکثر ظرفیت را چهار نفر اعلام کردند و طبق عکس هایی که در آگهی موجود است، تلویزیون، یخچال کوچک و رخت خواب همه آن چیزی است که به چشم می آید. یک واحد 80 متری دیگری بین گزینه های موجود برای مسافران نوروزی به چشم می خورد که اجاره این یکی الان شبی 500 هزار تومان است و قرار است این عدد در تعطیلات پیش رو به 750 هزار تومان افزایش پیدا کند. البته از نظر امکانات تقریبا با مورد قبلی که آنالیز کردیم تقریبا فرقی ندارد.

اجاره سوییت 80 متری دیگری را یکی از میزبان های قشم برای اسفند سال جاری شبی 750 هزار تومان درنظر گرفته که این عدد برای هفته اول تعطیلات نوروز 1402 به دو میلیون تومان و برای هفته دوم تعطیلات پیش رو به دو میلیون و 500 هزار تومان افزایش پیدا می نماید. در این واحد یک یخچال کوچک هتلی دیده می گردد و میزبان آن به چیز هایی مثل سرویس فرنگی و هفت دست رخت خواب اشاره نموده است. مالک این واحد حداکثر ظرفیت مهمان ها را 10 نفر مشخص نموده است.

اجاره سوییت 95 متری در قشم طبق چیزی که مالک آن مشخص نموده است، در نوروز 1402 شبی سه میلیون و 500 هزار تومان است درحالی که این عدد در اسفند سال جاری فقط یک میلیون تومان خواهد بود. سوییتی که دوتا اتاق خواب دارد و مثل مورد هایی که تا اینجا آنالیز کردیم، باید تلویزیون و یخچال و اینجور چیز ها را جزو مهمترین امکاناتش بدانیم. حالا اگر سراغ گران ترین آپارتمان های اجاره ای در قشم را بگیریم، شرایط به چه شکلی است؟

آپارتمان 50 متری را درحالی در قشم تقریبا شبی چهار میلیون تومان اجاره می دهند که داشتن استخر مهمترین آپشن این واحد به شمار میرود. از طرفی رقم چهار میلیونی که مالک برای نوروز 1402 درنظر گرفته تقریبا دو برابر هزینه فعلی است. از نظر میزبان به جز استخر، حضور دائمی نگهبان و چیز هایی مثل کولرگازی جزو سایر امکانات این واحد است که یکی از گران ترین آپارتمان های اجاره ای قشم در تعطیلات نوروز 1402 محسوب می گردد.

آپارتمان 80 متری دیگری را بین گزینه های مسافران نوروزی در قشم پیدا می کنیم که مالکش هزینه اجاره روزانه را الان شبی شش میلیون و 200 هزار تومان و در عید 1402 شبی هفت میلیون و 500 هزار تومان مشخص نموده است. واحدی که مثل مورد قبلی استخر دارد و داشتن پارکینگ هم یکی دیگر از امکاناتش است. حداکثر ظرفیت آپارتمان را پنج نفر اعلام کردند، اما آنطور که مالک گفته به ازای هر مهمان اضافی، شبی 500 هزار تومان به هزینه نهایی اضافه می گردد. آپارتمان 180 متری با هزینه اجاره روزانه هشت میلیونی یکی دیگر از گزینه های گران قیمت در قشم است. واحدی که در شهرک الهیه این جزیره ساخته شده و سه تا اتاق خواب دارد. البته هزینه اجاره فعلی این واحد الان شبی چهار میلیون است و با آغاز تعطیلات نوروزی این عدد دوبرابر می گردد.

آپارتمان های اجاره ای قشم برای تعطیلات نوروز 1402

متراژ

مهمترین امکانات

حداکثر ظرفیت

هزینه اجاره روزانه

60 متر

تلویزیون و یخچال

چهار نفر

500 هزار تومان

80 متر

تلویزیون و یخچال

چهار نفر

750 متر

80 متر

تلویزیون و یخچال

10 نفر

دو میلیون تومان

95 متر

تلویزیون و یخچال

10 نفر

3.5 میلیون تومان

50 متر

استخر

پنج نفر

چهار میلیون تومان

80 متر

استخر

پنج نفر

7.5 میلیون تومان

180 متر

استخر

شش نفر

هشت میلیون تومان

منبع: فرارو
انتشار: 16 اسفند 1401 بروزرسانی: 16 اسفند 1401 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 29420

به "اجاره خانه در قشم برای مسافران نوروزی چقدر تمام می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجاره خانه در قشم برای مسافران نوروزی چقدر تمام می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید