استارتاپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند خردادماه برگزار می شود

به گزارش دَبی بلاگ، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، استارتاپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند را خردادماه امسال برگزار می کند.

استارتاپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند خردادماه برگزار می شود

به گزارش گروه فناوری خبرنگاران، پارک علم و فناوری دانشگاه تهران، استارتاپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند را برگزار می کند. این رویداد استارتاپی با اهداف بسترسازی خلق ایده میان دانشجویان و علاقمندان به حوزه کشاورزی و سلامت هوشمند، آشنایی متخصصان کشاورزی با مباحث کسب وکار و فناوری بازار محور، انتقال تجربیات مربیان کسب و کار در صنعت کشاورزی به صاحبان ایده، حمایت از ایده های منتخب در جهت ایجاد کسب و کار و تولید ثروت پایدار 31 خرداد ماه تا 4 تیر ماه برگزار می شود.

محور های استارتاگ ویکند شامل سلامت مواد غذایی، سامانه های هوشمند پایش، مشاوره و اطلاع رسانی کشاورزی، تجهیزات و سامانه های نوین کشاورزی، کشاورزی در محیط بسته و روش های کشت نوین با رویکرد سلامت، بازارگاه های آنلاین، امنیت غذایی، بیوتکنولوژی و حوزه های زیستی است.

جوایز تیم های برتر (سرمایه گذاری غیرنقدی دوره شتابدهی شامل منتورشیپ، فضای کار اشتراکی، کارگاه ها و …):

تیم اول: معادل 15 میلیون تومان؛ تیم دوم: معادل 10 میلیون تومان؛ تیم سوم: معادل 5 میلیون تومان است.

امکان حضور رایگان در مدرسه کسب و کار ریکاور (اسمارت ایکس) برای نفرات منتخب با ارزشی معادل 5 میلیون تومان، امکان سرمایه گذاری نقدی برای تمام شرکت کنندگان تا سقف 1 میلیارد تومان است. مهلت ثبت نام از امروز 25 اردیبهشت ماه آغاز شده است و تا 20 خرداد ماه ادامه دارد.

سوالات فرم ثبت نام به منظور راهبری هدفمند متقاضیان در طول رویداد استارت آپ ویکند کشاورزی و سلامت هوشمند طراحی شده است؛ لذا پاسخ منفی شما در ارزیابی تأثیری نخواهد داشت. متقاضیان باید فایل ارائه معرفی ایده خود را در قالب پاور پوینت (حداکثر در 5 اسلاید) تهیه و ارسال کنند. متقاضیانی که در قالب تیم های (8-3 نفره) شرکت کنند از امتیاز بالاتری برخودار می شوند.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 مهر 1400 بروزرسانی: 17 مهر 1400 گردآورنده: dabiblog.ir شناسه مطلب: 18479

به "استارتاپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند خردادماه برگزار می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استارتاپ ویکند مجازی کشاورزی و سلامت هوشمند خردادماه برگزار می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید